آموزش آهنگ سازی حرفه ای – صفر تا صد ساخت موسیقی

در مورد آهنگسازی و ساخت موسیقی شما لازم نیست از علم خاصی برخوردار باشید . ممکن است اهنگساز گاهی حتی یک فرد مبتدی یا حتی یک فرد کم سن و سال باشد . ممکن است اهنگساز حتی سواد موسیقی هم نداشته باشد اما یک موسیقی زیبا را اهنگسازی کند . مهم این است که اهنگساز هر اثر باید از ذوق و سلیقه برخوردار باشد .اهنگسازی یک رشته نیست .بلکه یک استعداد است . هر اهنگسازی که دست به ساخت موسیقی می زند ملزم است که بتواند یک اثر درخور خلق کند . که مورد پسند همگان واقع شود .

آموزش-آهنگ-سازی-حرفه-ای---صفر-تا-صد-ساخت-موسیقی
اما در مورد آهنگسازی و تنظیم مسئله فرق می کند . تنظیم موسیقی نیاز به علم کافی در این زمینه را دارد و کار تخصصی میباشد . اهنگسازی و تنظیم همیشه در کنار یکدیگر نامبرده می شوند .
درباره آهنگسازی و میکس و مسترینگ باید بدانیم که این دو کاملا از هم جدا هستند.در ادامه مطالبی در مورد میکس و مسترینگ برای شما عزیزان قرار خواهیم داد. میکس و مسترینگ حرفه ای یعنی ترکیب صداها به نوعی که همه صداها بطور جداگانه و با تفکیک شنیده شوند و با هم همپوشانی نداشته و همدیگر را دفع نکنند .همچنین در یک میکس خوب باید افکت ها و صداهای ریز به خوبی شنیده شوند . در علم میکس و مسترینگ باید تحصیلات اکادمیک داشت چون این کار یک کار تخصص می باشد. بطور کلی چه در اهنگسازی و تنظیم و چه در میکس و مسترینگ میتوان از یک نرم افزار استفاده کرد . هر اهنگساز از یک نرم افزار میزبان استفاده میکند . بعنوان مثال  من از نرم افزار میزبان کیوبیس استفاده میکنم .

در مورد آهنگسازی بیشتر بدانیم

سفارش آهنگسازی در غرب تهران

ترفندهایی برای آهنگسازی

تکنیک‌های آهنگسازی: راهکارهای خلاقانه برای خلق آثار موسیقی

سخن آخر

کیوبیس یکی از کاملترین نرم افزارهای میزبان است، که از ان برای ضبط صدا و میکس و مسترینگ و اهنگسازی و تنظیم استفاده میشود. در این برنامه شما میتوانید از سمپل ها و صداهای ضبط شده یک موسیقی بسازید و انرا به مرحله نهایی برسانید.

نوشته قبلی

‍ ‍ موسیقی 3D یا سه بعدی

نوشته بعدی

تفاوت کمپرسور ، گیت و لیمیتر

Start typing to see projects you are looking for.
ورود به حساب کاربری

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید
Call Now Button