کیوبیس 12 آنلاین خواهد شد

خانه » بلاگ » کیوبیس 12 آنلاین خواهد شد

کمپانی اشتاینبرگ بالاخره جلوی سوء استفاده کاربران فیک را خواهد گرفت.

کیوبیس یکی از محبوبترین نرم افزارهای میزبان آهنگسازی در دنیاست. در آهنگسازی به نرم افزار میزبان اصطلاحا daw گفته میشود.

کمپانی اشتاینبرگ تولید کننده محصولات آهنگسازی است که در تولید نرم افزار و سخت افزار سابقه درخشانی دارد. یکی از این محصولات برنامه کیوبیس است. این برنامه نیز مانند برنامه های دیگر همواره مورد تحاجم گروههای هکر بوده است و پس از مدت کوتاهی بعد از بروزرسانی اصطلاحا کرک میشد. این برنامه که توسط بسیاری از آهنگسازان در آهنگسازی استفاده میشود، دارای قفل سخت افزاری است که بدون آن کار نمیکند. برای استفاده شما باید این دانگل را خریداری نموده و برنامه را نصب و دانگل یو اس بی را به مادربورد متصل کنید تا برنامه اجرا شود.

درسالهای اخیر این دانگل نیز توسط افرادی کپی شد و دراختیار کاربران فیک قرار گرفت. اما ظاهرا دیگر ماجرا به پایان خود رسیده است. این کمپانی درنظر دارد اقداماتی انجام دهد و به گفته آنها سوء استفاده دیگر غیر ممکن خواهد بود.

 کیوبیس ۱۲ آنلاین خواهد شد.

کیوبیس-12

بجای استفاده از دانگل، از این پس برای استفاده از این برنامه آهنگسازی ، باید کاربر هر یک ماه یکبار برای چند ثانیه به سایت اشتاینبرگ متصل شده و هویت کاربر مورد تایید قرار گیرد.‌ این باعث خواهد شد که دیگر راه سوء استفاده بسته شود و فقط کاربران قانونی اجازه استفاده از کیوبیس ۱۲ را خواهند داشت.

امسال دیگر کیوبیس ۱۱.۵ نخواهیم داشت.

حالا همه آهنگسازان منتظر انتشار این برنامه محبوب هستند و انتظار امکانات جدید این برنامه را میکشند. بنظر میرسد پلاگین های جدید و تغییراتی در بخش تصویر این برنامه لحاظ گردد. جالب است بگویم در آهنگسازی افراد تصور میکنند وقتی برنامه نسخه جدیدی منتشر میکند کیفیت پخش صدا نیز تغییر میکند.

آیا کیفیت پخش صدا در نسخه جدید تغییر میکند؟

اگر بخواهیم کوتاه به این نکته بپردازیم ، مسئله بهتر شدن کیفیت پخش نیست. بلکه امکانات جدید هستند که امکان استخراج کیفیت بالاتر را فراهم میکنند. البته کمپانی های تولید کننده در این مورد همواره تبلیغاتی انجام میدهند ، اما بین کاربران همیشه از این بابت اختلاف نظر وجود دارد. به هرحال در آهنگسازی سلیقه همیشه مهمتر از تجهیزات است و چه بسا افرادی که با امکانات کم آثار بسیار جذابی را خلق کرده اند.

نوشته قبلی

آموزش حرفه ای میکس مید و ساید

نوشته بعدی

نحوه پخش موزیک رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Start typing to see projects you are looking for.
ورود به حساب کاربری

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید
Call Now Button