خدمات آهنگسازی در تهران

خدمات آهنگسازی در تهران

شما باید رویای خود را انتخاب کنید یک روز به سادگی تصمیم گرفتم که همه چیز را وارد کنم. انتخاب فعالی کردم تا رویای واقعی خود را دنبال کنم و به گذشته نگاه نکنم. من مستقیماً نزد رئیسم رفتم و کارم را رها کردم. من این کار را بدون کسب درآمد کافی از حرفه موسیقی انجام دادم. برای اطلاع از خدمات آهنگسازی در تهران + قیمت و مشاوره اینجا کلیک کنید.

یعنی من در واقع هر ماه پول از دست دادم و مجبور شدم ارزان زندگی کنم و از حساب پس اندازم بگیرم.

انگیزه شما همه چیز است

انجام کاری را که انجام دادم توصیه نمی‌کنم، اما این داستان را برای شما تعریف می‌کنم زیرا می‌خواهم نشان دهم که اشتیاق و میل واقعی شما چقدر برای موفقیت شما مفید است. من انتخابم را کردم، چون نمی‌توانستم رویای واقعی‌ام را کنار بزنم!

آنچه باعث موفقیت یا شکست شما می شود، به عقیده حقیر من، بر اساس انگیزه، فداکاری و اشتیاق شما برای ساخت موسیقی، کار بر روی تجارت، شبکه، بازاریابی و هر چیز دیگری است که به عنوان آهنگساز موسیقی انجام می شود. …هر روز!

آینده خود را در موسیقی تعریف کنید

قبل از اینکه بتوانید در موسیقی موفق شوید، باید مشخص کنید که واقعاً چه معنایی برای شما دارد. اهداف بلند مدت شما و مقصد رویایی شما به عنوان آهنگساز چیست؟

بهترین چیز برای شما این است که بنشینید و عمیقاً به رویاها و اهداف واقعی شما در موسیقی فکر کنید. این چیزی نیست که شما نباید آن را ساده بگیرید، زیرا ما در اینجا در مورد آینده شما صحبت می کنیم.

خوشبین و واقع بین باشید

شما باید در عین حال خوش بین و واقع بین باشید. این ممکن است متناقض به نظر برسد، اما من صادقانه معتقدم که شما می توانید هر دو باشید.

مطمئناً، اگر بگویم که می‌خواهم مانند موتزارت موفق شوم، و موسیقی‌ام قرن‌ها به یادگار بماند و نواخته شود، خیلی واقع بینانه نیست.

شما باید تعادلی را پیدا کنید که هر دو به آن اعتقاد دارید و همچنان یک چالش بزرگ پیدا کنید. بگذارید یک مثال عملی از این تعادل را برای شما بیان کنم.

اهداف و رویاهای من در موسیقی

اهداف و رویاهای من در موسیقی عبارتند از: کسب درآمد تمام وقت به عنوان یک آهنگساز حرفه ای، هم از طریق موسیقی سفارشی برای پروژه ها و هم از طریق صدور مجوز موسیقی و حق امتیاز.

من همچنین می خواهم به عنوان یک طراح صدا درآمد کسب کنم، هم برای کنسرت های طراحی صدا و هم برای فروش مجموعه های صوتی و کتابخانه های خودم.

در نهایت، می‌خواهم به عنوان یک هنرمند نیز با ساختن برند هنرمندم و پخش موسیقی‌ام توسط افراد زیادی در همه پلتفرم‌های اصلی، درآمد کسب کنم.

در کل، من اهدافم را بسیار چالش برانگیز می دانم. اما همچنین احساس می‌کنم که می‌توانم با سخت‌کوشی هر روز برای برداشتن گام‌هایی رو به جلو و نزدیک‌تر شدن به مقصد رویایی‌ام، به آنها برسم.

برای آموزش کامل و جامع آهنگسازی اینجا کلیک کنید.

برای اطلاع از خدمات آهنگسازی در تهران + قیمت و مشاوره اینجا کلیک کنید.

برای رویاهای خود اقدام کنید

حالا نوبت شماست برای تصور واقعی آینده ای که برای خود در موسیقی می خواهید، وقت بگذارید. و هنگامی که احساس کردید چشم انداز روشنی دارید، تصویری در ذهنتان از آینده ای که می خواهید در موسیقی به سمت آن کار کنید، آن چشم انداز را روی یک تکه کاغذ بنویسید.

مطمئن شوید که اهدافتان را هر روز بخوانید، تا همیشه به خودتان یادآوری کنید که برای رسیدن به چه چیزی سخت تلاش می کنید. و همچنین پیشرفت خود را در تمام بخش های مهم سفر حرفه ای خود هر هفته پیگیری کنید.

این انگیزه موفقیت شما خواهد بود که به شما انرژی می دهد تا به حرکت رو به جلو ادامه دهید.

آیا برای رفتن به همه چیز آماده هستید؟

اکنون قبل از اینکه ادامه دهید، می‌خواهم از خود بپرسید: آیا آماده‌اید که همه چیز را وارد کنید؟ آیا حاضرید رویای خود را برای حرفه ای حرفه ای در موسیقی، به عنوان آهنگساز، تهیه کننده و هنرمند دنبال کنید؟ اگر بگویید بله: همین الان سفر خود را شروع کنید!

 

تماس با استودیو محسن ناحی

چگونه در موسیقی کسب درآمد کنیم؟

چگونه می توانید از مهارت ها، تجربه و دانش خود در موسیقی کسب درآمد کنید؟ لازم نیست همه چیز در مورد آهنگسازی باشد. در واقع، من 7 زمینه اصلی را که می‌توانید از آن‌ها کسب درآمد کنید، خلاصه کرده‌ام، اما مطمئن هستم که اگر عمیق‌تر شوید، می‌توانید حتی بیشتر هم پیدا کنید. در اینجا می رویم:

آهنگسازی

آهنگسازی و انجام انواع مختلف کار آهنگسازی البته روش استاندارد کسب درآمد به عنوان آهنگساز است. در اینجا چند نمونه آورده شده است:

چگونه در موسیقی کسب درآمد کنیم؟

موسیقی سفارشی برای مشتریان بنویسید

برای کتابخانه های موسیقی بنویسید

ارکستراسیون، نت نویسی، رونویسی و تنظیم موسیقی

برای اطلاع از خدمات آهنگسازی در تهران + قیمت و مشاوره اینجا کلیک کنید.

تولید موسیقی

تولید موسیقی هنرمندان دیگر و انجام انواع مختلف کار مشتری تولید موسیقی یکی دیگر از راه های رایج برای امرار معاش در موسیقی است. در اینجا چند نمونه آورده شده است:

سازنده موسیقی: میکس و تولید موسیقی

مهندس ضبط: ضبط در استودیو یا در میدان

مهندس ارشد: تسلط بر تولیدات موسیقی

اجرای موسیقی

اجرای کنسرت ها و اجرای زنده به عنوان یک هنرمند برای طرفداران، مسیر درآمدی کلاسیک در موسیقی است که همچنین برند شخصی شما را از قرار گرفتن در معرض آن می سازد. مثلا:

پخش برنامه های زنده خودتان

کنسرت های رزرو شده و رویدادهای ویژه

نوازنده قراردادی در ارکستر، گروه موسیقی، باشگاه، رستوران و غیره.

نوازنده جلسه استودیو

پخش زنده: اجرای موسیقی و کاورهای شما

آموزش موسیقی

مردم همیشه به یادگیری، تکامل، توسعه دانش و مهارت های خود نیاز دارند. به همین دلیل است که آموزش یکی دیگر از رشته های عالی در موسیقی است. مثلا:

در مدرسه تدریس کنید

تدریس خصوصی بصورت حضوری

آموزش یک به یک آنلاین

ایجاد دوره های آنلاین

کتاب یا کتاب الکترونیکی بنویسید

برای یک روزنامه بنویس

برای یک مجله اینترنتی بنویسید

برای وبلاگ بنویسید

برای اطلاع از خدمات آهنگسازی در تهران + قیمت و مشاوره اینجا کلیک کنید.

طراحی صدا

اگر مهارت‌های ضبط، شکل‌دهی و ایجاد صداها را دارید: از ضبط صداها در استودیو یا در میدان گرفته تا ساخت آن‌ها بر روی یک سینت سایزر یا ساز… پس طراحی صدا ممکن است زمینه جالبی برای شما باشد. در اینجا چند نمونه آورده شده است:

طراحی صدا برای موسیقی

طراحی صدا فولی برای رسانه

طراحی صدا برای کتابخانه های نمونه و بانک های صدا

طراحی صدا برای از پیش تنظیم های ابزار

طراحی صدا برای محصولات و تجربه کاربری

پشتیبانی از طرفداران

اگر به عنوان یک هنرمند موسیقی پایگاهی از طرفداران ایجاد کرده‌اید، راه‌های زیادی دارید تا به طرفداران خود اجازه دهید از سفر شما حمایت کنند. مثلا:

پخش موسیقی خود در بسترهای پخش آنلاین

مشاهده ویدیو در کانال YouTube خود برای دریافت درآمد تبلیغاتی

برای اطلاع از خدمات آهنگسازی در تهران + قیمت و مشاوره اینجا کلیک کنید.

کمک های مالی طرفداران را از خدمات آنلاین دریافت کنید

کالا را به طرفداران خود بفروشید

اینفلوئنسر موسیقی

اگر به عنوان یک هنرمند، با نام تجاری خود به صورت آنلاین حضور پیدا می کنید و دنبال کنندگانی ایجاد می کنید … آنگاه پتانسیل زیادی در کسب درآمد به عنوان یک تأثیرگذار آنلاین دارید. مثلا:

کسب درآمد از تبلیغات

از حامیان مالی کسب درآمد کنید

از معاملات برند کسب درآمد کنید

کسب درآمد به عنوان یک وابسته

اینفلوئنسر موسیقی

7 زمینه اصلی هستند که می توانید به عنوان آهنگساز، تهیه کننده و هنرمند در آنها درآمد کسب کنید. 

آهنگسازی موسیقی

تولید موسیقی

اجرای موسیقی

آموزش موسیقی

طراحی صدا

پشتیبانی از طرفداران

اینفلوئنسر موسیقی

اکنون اقدام کنید

آیا حاضرید درآمد خود را در موسیقی افزایش دهید؟ زمان آن فرا رسیده است که از تمام تجربیات، مهارت ها و دانش خود به عنوان آهنگساز، تهیه کننده و هنرمند استفاده کنید.

جریان های درآمد زیادی ایجاد کنید

من شخصا بهترین راه برای گذران زندگی در موسیقی را پیدا کرده ام، ایجاد جریان های درآمدی زیادی است. زیرا صادقانه بگویم، اگر فقط روی یکی از این زمینه های اصلی تمرکز کنید، کسب درآمد کافی در هر ماه برای شما بسیار مشکل خواهد بود.

اما به سختی می توان با هر زمینه درآمدی همگام شد. بنابراین تصمیم بگیرید که می خواهید روی چه زمینه هایی تمرکز کنید و یک برنامه عمل برای هر مسیر ایجاد کنید.

جریان های درآمدی خود را دنبال کنید

من یک صفحه گسترده برای ردیابی تمام جریان های درآمدی خود ایجاد کرده ام، با یک ستون برای هر جریان درآمد فردی.

به عنوان مثال: یک ستون برای هر کتابخانه موسیقی که موسیقی خود را در آن دارید، ستون دیگری برای حق امتیازی که از PRO خود دریافت می کنید، ستون دیگری برای آهنگسازی سفارشی شما، یک ستون برای درآمد توزیع موسیقی شما و غیره.

و من این کار را به صورت ماهانه انجام می دهم، یعنی یک ردیف یک ماه است. این امر ردیابی تمام جریان های درآمد فردی و همچنین کل درآمد در ماه را آسان می کند.

من متوجه شدم که ردیابی همه جریان‌های درآمدی به این صورت نه تنها انگیزه‌ای فوق‌العاده است، بلکه شما را به جلو سوق می‌دهد، زیرا می‌خواهید این اعداد را افزایش دهید، و مهمتر از همه: کل درآمدی که هر ماه از حرفه موسیقی خود به دست می‌آورید.

بنابراین ادامه دهید و همین الان ردیاب جریان درآمد خود را ایجاد کنید و مطمئن شوید که به طور مرتب آن را بررسی کنید و هر ماه آن را به روز کنید.

برای اطلاع از خدمات آهنگسازی در تهران + قیمت و مشاوره اینجا کلیک کنید.

باز هم توصیه می کنم از یک صفحه گسترده برای این کار استفاده کنید. من شخصاً از Google Sheets استفاده می کنم تا بتوانم مستقیماً در مرورگر وب خود به آن دسترسی داشته باشم. موفق باشید، حالا بیایید به ماجراجویی حماسی شما در موسیقی ادامه دهیم!

پالت صدای خود را بسازید

چیزی که من به عنوان آهنگساز و تهیه کننده یاد گرفته ام این است که دسترسی کامل و سریع به تمام صداهایی که نیاز دارید، برای انواع موسیقی که می خواهید بسازید، ضروری است. در غیر این صورت شما به سادگی در وسط یک تولید گیر خواهید کرد.

مجموعه ابزار آهنگساز خود را بسازید

این بدان معنی است که شما باید روی افزونه های ابزار و افکت، کتابخانه های نمونه، بانک های از پیش تعیین شده، حلقه ها و نمونه های صدا سرمایه گذاری کنید. شما باید هر رنگ صدا را پوشش دهید تا بتوانید در همه ژانرها و سبک هایی که می خواهید موسیقی بسازید.

نمونه هایی از پلاگین ها و کتابخانه های نمونه:

کیت درام آکوستیک

کیت درام الکترونیکی

پرکاشن سینمایی

پرکاشن قومی

باس: برقی، آکوستیک و سینت

کلید: پیانو، پیانو برقی و ارگ

گیتار: آکوستیک و الکتریک

زهی ارکسترال، برنج و بادی چوبی

گروه کر و آواز

سینت سایزرها

نمونه هایی از مجموعه های نمونه:

پرکاشن: لگد، تله، کلاه سلام و سنج

لهجه‌ها: دست زدن، ضربه زدن و ضربه زدن

بازدیدها: بوم، ضربات، انفجار و ضربه

انتقال ها: رایزرها، داونرها، صداها و صداهای معکوس

محیط: مناظر صدا، بافت و هواپیماهای بدون سرنشین

اکنون این شما هستید که باید پالت صدای آهنگساز خود را آنطور که می خواهید بسازید. من توصیه می کنم به دنبال کیفیت بر کمیت بروید. موفق باشید و از ساختن و گسترش پالت صدای خود لذت ببرید.

سیستم خود را ایجاد کنید

ضروری است که در لحظه ای که به آن نیاز دارید، بتوانید به راحتی صدای مورد نیاز خود را پیدا کنید. چگونه؟ با ایجاد سیستم خود

زیرا تنها راهی که شما شخصاً ابزارهای نرم افزاری، کتابخانه های صوتی، از پیش تنظیم ها، افکت ها، حلقه ها و نمونه های خود را به روشی آسان و سریع پیدا می کنید: ایجاد سیستم خود است که در آن همه چیز را طبقه بندی و ساختاربندی کنید تا مطابق با جریان کاری شخصی شما باشد.

کسب درآمد در موسیقی

بانک نمونه شما

من توصیه می کنم یک پوشه در رایانه خود ایجاد کنید و نام آن را چیزی مانند “My Sound Bank” بگذارید.

سپس برای هر دسته از صداها زیرپوشه هایی ایجاد می کنید و همه این زیر پوشه ها را به روشی که ترجیح می دهید نامگذاری کنید و ساختار دهید.

زیرا گردش کار شما باید با طرز فکر و کار شما همگام شود. سپس هر یک از نمونه های صوتی خود را در پوشه فرعی مناسب در سیستم بانک نمونه خود اضافه می کنید.

اگر از حلقه‌ها استفاده می‌کنید، باید همان فرآیند را تکرار کنید، اما برای یک پوشه اصلی متفاوت به نام «بانک حلقه من».

بانک از پیش تعیین شده شما

بسیاری از DAW ها راهی برای سازماندهی از پیش تنظیم های دلخواه شما برای پلاگین ها و کتابخانه های نمونه شما دارند. این باعث می شود به جای جستجو و باز کردن افزونه خاص، دسترسی سریع به آنها و سپس رفتن به مدیر از پیش تعیین شده خود، بسیار آسان تر شود.

به عنوان مثال: در Logic Pro X، من می‌توانم از پیش تنظیم‌های ابزار مورد علاقه‌ام را در کتابخانه ذخیره کنم، و پیش‌تنظیم شامل پلاگین خاص، پیش‌تنظیمی که در داخل افزونه استفاده می‌شود، و حتی زنجیره کامل کانال با تمام افکت‌های درج خواهد بود.

برای اطلاع از خدمات آهنگسازی در تهران + قیمت و مشاوره اینجا کلیک کنید.

این نه تنها راحت و کاربردی است، بلکه در هنگام نوشتن و تولید آهنگ خود بسیار کارآمد است.

نکته اصلی دسترسی سریع و آسان به پالت کامل صدای آهنگساز خود است. این به این معنی است: از پیش تنظیم پلاگین های ابزار و کتابخانه های نمونه، و همچنین تمام نمونه های صدای شما.

اکنون پالت صدای آهنگساز خود را بسازید

عالی! اکنون زمان آن رسیده است که اقدام کنید و شروع به ساخت پالت صدای آهنگساز خود کنید. و مطمئن شوید که سیستم شخصی خود را برای بانک صدای خود، با تمام نمونه ها و حلقه هایی که دارید، و همچنین تمام تنظیمات از پیش تعیین شده خود ایجاد کنید.

مهارت های آهنگساز خود را توسعه دهید

آهنگسازی همیشه در مقایسه با ابزارهای شما بیشتر به مهارت های شما مربوط می شود. اجازه دهید من روشن کنم. اگر می خواهید آهنگساز حرفه ای شوید، البته مهم است که از پلاگین ها، کتابخانه های نمونه، افکت ها و صداها با کیفیت بالا استفاده کنید.

با این حال، بسیار مهم تر است که مهارت ها، دانش و تجربه خود را به عنوان آهنگساز بهبود بخشید.

این بدان معنی است که شما باید به طور مداوم مهارت های خلاقانه خود را به عنوان یک سازنده موسیقی ارتقا دهید. در اینجا یک نمای کلی از زمینه هایی است که به شما توصیه می کنم روی آنها تمرکز کنید:

تئوری موسیقی

به عنوان مثال: مقیاس، حالت، ریتم، آکورد، هارمونی، فواصل، آموزش گوش و ملودی.

آهنگسازی موسیقی

به عنوان مثال: داستان سرایی، احساس، بیان، انرژی، ارکستراسیون و تنظیم.

تولید موسیقی

به عنوان مثال: ضبط، میکس، اتوماسیون و مسترینگ.

طراحی صدا

به عنوان مثال: سنتز، شکل دهی صدا، لایه بندی، مدولاسیون و اتوماسیون.

کارایی

به عنوان مثال: مهارت های صفحه کلید پیانو و MIDI شما به علاوه اجرای سازهای مختلف.

اکنون مهارت های آهنگساز خود را ارتقا دهید

شما باید هر روز یک انتخاب فعال داشته باشید تا در تمام این زمینه های اصلی تمرین کنید و پیشرفت کنید. همه آنها به حرفه حرفه ای شما به عنوان آهنگساز کمک خواهند کرد.

برای اطلاع از خدمات آهنگسازی در تهران + قیمت و مشاوره اینجا کلیک کنید.

اساساً: با تسلط بر همه این زمینه ها می توانید داستان های موسیقی خود را دقیقاً همانطور که موسیقی را در ذهن خود می شنوید بگویید. و شما قادر خواهید بود احساسات، انرژی، عمل و خلق و خو را با دقت کامل بیان کنید.

برند حرفه ای خود را ایجاد کنید

برندسازی چیست و چرا اینقدر مهم است؟ یک برند اساساً مانند یک شخص است. کسب و کار شما را قابل تشخیص و به یاد ماندنی می کند. یک برند همچنین می تواند افراد را در سطح عمیق تری به هم متصل کند. به خصوص با یک شعار خوب، یک چشم انداز روشن، «چرا»، داستان شما.

برند شما باید باعث شود مردم به خاطر داشته باشند، احساس کنند و به کسب و کار شما اهمیت بیشتری بدهند. یک برند خوب طراحی و پیاده‌سازی شده به شما کمک می‌کند تا قدرت کسب کنید، ظاهر حرفه‌ای را افزایش دهید و در نهایت پروژه‌ها و مشتریان بیشتری به دست آورید.

چگونه برند خود را ایجاد کنیم؟

چگونه برند خود را به عنوان آهنگساز و هنرمند موسیقی ایجاد می کنید؟ اساساً این یک فرآیند 3 مرحله ای است: چشم انداز، تعریف، ایجاد.

شما مسئول چشم انداز و تعریف برند و تجارت کامل خود هستید. در نهایت نوبت به مرحله ایجاد، طراحی و اجرای تمام عناصر برندسازی فردی می رسد.

نکاتی در مورد ایجاد برند شما

برندسازی جنبه مهمی از کسب و کار شماست که توصیه می‌کنم از طراحی آن کمک بگیرید. شما البته باید چشم انداز و تعریفی را برای هر عنصر برندسازی خودتان ایجاد کنید و همچنین توضیح دهید که چگونه می خواهید برند خود را طراحی کنید.

یک طراح گرافیک می تواند به شما کمک کند تا المان های برندسازی حرفه ای را برای مطابقت با دیدگاه شما ایجاد کنید. به خصوص تم رنگی شما، لوگوتایپ و وب سایت شما برای درست شدن بسیار مهم هستند.

شما می‌خواهید مطمئن شوید که برند شما حرفه‌ای تلقی می‌شود، طراحی‌های شما با برند شما سازگار است، اعتبار کسب می‌کنید و برند شما به یاد ماندنی است. این همان چیزی است که برندسازی در مورد آن است.

دستورالعمل قدرتمند

در اینجا 10 دستورالعمل برتر من برای ایجاد برند حرفه ای خود به عنوان آهنگساز و هنرمند آورده شده است.

طراحی با چشم انداز: همه طرح ها باید بر اساس دیدگاه و تعریف شما از برند شما باشد.

ثبات کلید است: برند شما مانند یک شخصیت در یک فیلم است. اطمینان حاصل کنید که همیشه “در شخصیت” باقی بمانید.

Less is More: زیاد اضافه نکنید. سادگی قدرتمند است. به خصوص در طراحی.

با احتیاط اجرا کنید: وقتی در عمل از برندسازی خود استفاده می کنید زیاده روی نکنید.

منحصر به فرد باشید: اما سعی نکنید از هر نظر اصیل باشید. این «کل تصویر» است که باید منحصر به فرد باشد.

برای اطلاع از خدمات آهنگسازی در تهران + قیمت و مشاوره اینجا کلیک کنید.

مالک نام خود باشید: نام تجاری خود را در دامنه وب سایت خود، تمام حساب های مهم رسانه های اجتماعی و غیره داشته باشید.

لینک بازگشت به خانه: تمام حضور آنلاین شما باید به وب سایت شما، خانه برند شما پیوند بخورد.

به آرامی تغییر کنید: همه چیز در زندگی با گذشت زمان تغییر می کند. حتی برند شما. اما آن را به یک روند آهسته و تدریجی تبدیل کنید.

روی چگونه و چرا تمرکز کنید: چگونه چیزی را می گویید و چرا… همیشه تأثیر بیشتری نسبت به آنچه می گویید دارد.

همیشه نام تجاری: در هر جایی که تجارت و موسیقی خود را نمایندگی می کنید: مطمئن شوید که از برند خود استفاده می کنید.

کجا از برند خود استفاده کنیم

حالا کجا باید از برند خود در عمل استفاده کنید و استفاده کنید؟ خوب، برند شما شخصیت، شخصیت، طراحی، سبک و نمایندگی کسب و کار شما است.

اما دقیقا کجا؟ اساساً در هر جایی که کسب و کار شما حضور دارد. اما من می خواهم چند مثال کاربردی برای شما بیاورم. در اینجا برخی از مهم‌ترین مکان‌ها برای اعمال و استفاده از عناصر برندسازی شما آمده است:

وبسایت شما

رسانه های اجتماعی شما

پلتفرم های موسیقی شما

ویدیوهای شما

گرافیک شما

PDF های شما

چاپ های شما

ایمیل های شما

تمام عناصر برندسازی خود را ایجاد کنید

در اینجا راهنمای سریع کامل من برای همه عناصر ضروری برندسازی است که به شما توصیه می کنم برای برند حرفه ای خود به عنوان آهنگساز، تهیه کننده و هنرمند ایجاد و تعریف کنید:

نام تجاری = نام واقعی برند شما

سبک برند = شخصیت و شخصیت برند. سبک برند خود را شرح دهید.

داستان برند = شروع، چرایی و چشم انداز برند شما.

شعار برند = جمله ای که نشان دهنده برند شماست. مثال: یک ایده، یک چشم انداز یا یک ماموریت.

صدای برند = صدای امضای برند شما. اساسا: سبک(های) موسیقی که می خواهید با آن شناخته شوید.

برای اطلاع از خدمات آهنگسازی در تهران + قیمت و مشاوره اینجا کلیک کنید.

رنگ های برند = تم رنگی برند شما. پالت رنگ شما

فونت برند = فونت اصلی برند شما.

زبان برند = نحوه ارتباط شما، سبک زبان شما و کلمات خاص برند.

لوگوتایپ برند = نمایش بصری برند شما در ساده ترین شکل آن.

نام تجاری آواتار = تصویر کوچکی که نشان دهنده برند شما به صورت آنلاین، به عنوان تصویر نمایه شما (تصویر آواتار) است.

عکس های برند = عکس های رسمی که نماینده شما و برند شما هستند.

 

برند حرفه ای کامل خود را ایجاد کنید

اکنون زمان آن فرا رسیده است که شما اقدام کنید. فهرست عناصر برندسازی را مرور کنید. چشم انداز و ماموریت خود را برای هر یک ایجاد کنید.

در نهایت هر عنصر برندینگ را مرحله به مرحله طراحی و تعریف کنید. یا توسط خودتان یا با کمک یک طراح گرافیک. نتیجه نهایی به برند حرفه ای کامل شما تبدیل خواهد شد.

ذخیره و پشتیبان گیری از تمام عناصر برندینگ

توصیه می کنم همه چیز را در یک پوشه اصلی روی رایانه خود ذخیره کنید، به علاوه در یک سرویس ابری برای پشتیبان گیری. موفق باشید در ایجاد برند خود برای پیشرفت حرفه ای و کسب و کار شما، به عنوان آهنگساز، ضروری خواهد بود!

خودتان را به عنوان یک آهنگساز معرفی کنید

بازاریابی یکی از مهمترین جنبه های هر نوع کسب و کاری است. و به عنوان یک آهنگساز حرفه ای، کسب و کار خود را اداره می کنید. شما یک فریلنسر و اساساً یک کارآفرین آنلاین هستید.

برای اطلاع از خدمات آهنگسازی در تهران + قیمت و مشاوره اینجا کلیک کنید.

اما هنوز بسیاری از هنرمندان خلاق نمی توانند روی این بخش فوق العاده مهم حرفه موسیقی حرفه ای خود تمرکز کنند. شما نباید این اشتباه را انجام دهید.

خودتان را به عنوان یک آهنگساز معرفی کنید

ما در یک دنیای آنلاین زندگی می کنیم

در قدیم، خیلی قبل از اینترنت، شما به سادگی باید کسب و کار خود را در مکانی خوب راه اندازی می کردید که مشتریان و مشتریان بالقوه شما به شما مراجعه می کردند.

و دورترین جنبه بازاریابی، تبلیغات در رسانه های قدیمی بود: مانند روزنامه ها، رادیو و تلویزیون.

امروزه ما در دنیایی جهانی و متصل زندگی می کنیم. یک “دنیای آنلاین”. دیگر کافی نیست که در یک مکان خوب حضور داشته باشید.

شما باید دارایی ها و پلتفرم های آنلاین بسازید: برای بازاریابی نام تجاری، کسب و کار، محصولات و خدمات خود به طوری که مشتریان و مشتریان بالقوه شما بتوانند درباره شما اطلاعات کسب کنند.

بازاریابی مبتنی بر ارزش

من بازاریابی رایگان و ارگانیک را بهترین نوع می دانم. اینجا جایی است که شما ارزش کافی را برای مردم فراهم می کنید که بخواهند از شما بشنوند. به عنوان مثال، می‌تواند ویدیوهایی در یوتیوب، نوشتن پست‌های وبلاگ جالب و غیره باشد.

این قانون مهم را به خاطر بسپارید: بازاریابی اسپم نیست. بنابراین هر زمان که هر نوع فعالیت بازاریابی یا تبلیغاتی انجام می دهید، مطمئن شوید که همیشه ارزشی برای مخاطبان ایجاد می کنید.

برای اطلاع از خدمات آهنگسازی در تهران + قیمت و مشاوره اینجا کلیک کنید.

دارایی های بازاریابی خود را بسازید

در اینجا لیستی از پلتفرم ها یا کانال های بازاریابی است که من توصیه می کنم:

وب سایت شما: وب سایت شما مهمترین دارایی بازاریابی شما است. توصیه می کنم یک وبلاگ، نمونه کارها، توصیفات، یک فرم تماس، و یک بسته رسانه و مطبوعاتی داشته باشید.

محصولات شما: چه محصولات پولی یا رایگان ارائه دهید، همه آنها دارایی های بازاریابی برای شما و برند شما هستند. البته، موسیقی شما اولین چیزی است که ممکن است به ذهنتان خطور کند. اما در اینجا به انواع دیگری از محصولات اشاره می‌کنم که می‌توانند اقتدار و حضور آنلاین شما را تقویت کنند. مانند دوره های آنلاین، کتاب، آموزش، راهنمای PDF و غیره.

لیست ایمیل شما: به افراد اجازه دهید به صورت رایگان ثبت نام کنند تا محتوای جایزه، هدایای ویژه، آخرین به روز رسانی های شما و پیشنهادات ویژه دریافت کنند.

رسانه های اجتماعی شما: پلتفرم های مورد علاقه خود را انتخاب کنید و تا جایی که می توانید بر اشتراک گذاری ارزش تمرکز کنید و همچنین با طرفداران و دنبال کنندگان خود درگیر شوید. رسانه های اجتماعی همچنین می توانند برای اهداف شبکه های حرفه ای خوب باشند.

کانال YouTube شما: من YouTube را جدا از پلتفرم‌های رسانه اجتماعی استاندارد می‌دانم. ویدیوها قوی‌ترین محتوایی هستند که می‌توانید ارائه کنید، و YouTube به‌ویژه مزایای طولانی‌مدتی دارد که افراد می‌توانند ویدیوهای شما را سال‌ها پس از آپلود آنها پیدا کنند.

کار برای اعتبار

من شخصاً طرفدار انجام کارهای آهنگسازی سفارشی به صورت رایگان نیستم. این کار بدی نیست، اما باید آن را به روشی استراتژیک انجام دهید.

هر بار که به کار رایگان فکر می کنید، به شما توصیه می کنم با دقت در مورد آن فکر کنید، زیرا به راحتی می تواند به یک عادت تبدیل شود و اگر بیش از حد سوار این قطار شوید، شانس شما را برای مشاغل پردرآمد افزایش نمی دهد.

اگر یک کنسرت آهنگسازی سفارشی را به صورت رایگان انجام می دهید: مطمئن شوید که تا آنجا که می توانید ارزش زیادی از آن دریافت کنید.

یک گواهی نامه نوشتاری زیبا، از جمله یک عکس حرفه ای از مشتری دریافت کنید. زیرا توصیفات یکی از قدرتمندترین اشکال بازاریابی است، به خصوص اگر تصویری از شخصی که آن را نوشته است، دریافت کنید. یا بهتر از آن، یک گواهی ویدیویی بخواهید.

من همچنین اکیداً توصیه می کنم که ابتدا یک توافق نامه امضا شده دریافت کنید، که در آن تمام شرایط شما برای انجام همه این کارها به صورت رایگان برآورده می شود. مواردی مانند گرفتن گواهینامه خوب، اعتبار کامل در تولید، و در صورت امکان: درصدی از درآمدی که پروژه به همراه خواهد داشت.

موسیقی Creative Commons

حتی اگر من شخصاً طرفدار انجام کارهای آهنگسازی سفارشی به صورت رایگان نباشم، از قدرت بزرگ ارائه ارزش به صورت رایگان قدردانی می کنم. اما به‌جای انجام کار رایگان برای یک مشتری، ترجیح می‌دهم آهنگ‌هایی را به‌عنوان اشتراک‌های خلاق ایجاد کنم که CC نیز نامیده می‌شود.

Creative Commons یک فرم مجوز است که اساساً به افراد اجازه می دهد تا از آهنگ شما به صورت رایگان در پروژه خود استفاده کنند. انواع مختلفی از مجوزهای CC با انواع حقوق و مجوزها وجود دارد.

من شخصاً استفاده از مجوز CC را توصیه می کنم که استفاده تجاری و شخصی را به صورت رایگان مجاز می کند، اما همچنان نیاز به ذکر منبع دارد. به این معنی که وقتی کسی از آهنگ شما استفاده می کند، باید به شما در تولید اعتبار بدهد.

هدف از در دسترس قرار دادن برخی از آهنگ های خود به عنوان آهنگ های مشترک خلاق این است که با آهنگ های خود به افراد بیشتری دسترسی خواهید داشت و امیدواریم اعتبار و پیوندهایی به وب سایت یا مجموعه آهنگساز خود بازگردانید.

برخی از افرادی که از آهنگ‌های مشترک خلاقانه شما استفاده کرده‌اند، حتی ممکن است به وب‌سایت شما بروند تا برای یک کار آهنگسازی سفارشی پولی با شما تماس بگیرند.

روی خانه آنلاین خود تمرکز کنید

وب سایت شما محل اصلی کسب و کار شماست. خانه آنلاین برای برند شما و محصولات و خدمات شما به عنوان آهنگساز و هنرمند. مطمئن شوید که تمام دارایی های بازاریابی آنلاین شما به خانه شما اشاره دارد.

هدف اصلی شما این است که مردم را وادار کنید به وب سایت شما بروند، زیرا این تنها جایی است که کنترل کامل آن را دارید.

در وب سایت خود باید نمونه کار آهنگساز خود را داشته باشید، و صفحه درباره با داستان و پیشینه، توصیفات، داستان های موفقیت، فرم تماس با مشتریان بالقوه، یک رسانه و کیت مطبوعاتی و غیره. اطمینان حاصل کنید که حرفه ای طراحی شده است و به راحتی می توان آن را هدایت کرد.

برای تبلیغات هزینه کنید

شما نباید روش خوب قدیمی بازاریابی را که تبلیغات محصولات و خدمات شماست، نادیده بگیرید.

برای اطلاع از خدمات آهنگسازی در تهران + قیمت و مشاوره اینجا کلیک کنید.

در واقع، به دلیل حجم داده‌ای که می‌توانید به صورت آنلاین دریافت کنید، امروزه کنترل و قدرت باورنکردنی بر نحوه هدف‌یابی تبلیغات پولی خود دارید. به عنوان مثال در: Google Adwords، YouTube و Facebook.

من شخصاً بازاریابی محتوای مبتنی بر ارزش را ترجیح می دهم، که رایگان و مورد نظر است. اما اگر در نظر دارید برای تبلیغات هزینه کنید، توصیه می کنم گروهی از افراد با کیفیت بالا را هدف قرار دهید.

به معنای یک مخاطب هدف بسیار محدود است که به احتمال زیاد به محصولات و خدماتی که ارائه می دهید علاقه مند هستند. اساساً شما فقط می خواهید برای دستیابی به مشتریان و خریداران بالقوه هزینه کنید.

شبکه خود را رشد دهید

شبکه سازی یک اصطلاح خسته کننده است، اما هنوز یکی از مهمترین چیزهایی است که می توانید برای حرفه حرفه ای خود در موسیقی روی آن تمرکز کنید.

به‌جای اینکه آن را به‌عنوان «شبکه‌سازی» ببینم، که به نظر می‌رسد شما هر روز کت و شلوار و کراوات می‌پوشید، ترجیح می‌دهم آن را به‌عنوان دوست‌یابی و رسیدن به هدف برای شناخت مردم ببینم.

همکار آهنگسازان حرفه ای

نوازندگان (خواننده، نوازنده ساز)

تمام مشتریان قبلی شما

شرکت های صدور مجوز موسیقی

ناظران موسیقی

استودیوهای ضبط

مطبوعات و رسانه ها

من مطمئن هستم که می توانید دسته های بیشتری را ارائه دهید. مطمئن شوید که سابقه خوبی از تمام مخاطبین تجاری خود دارید و جزئیات تماس را به گونه ای سازماندهی کنید که بتوانید به راحتی و به طور مداوم با آنها در تماس باشید.

موفق باشید در سفر حرفه ای خود به عنوان آهنگساز دوستان و ارتباط برقرار کنید!

پیشرفت خود را اندازه گیری کنید

من یک صفحه گسترده اصلی برای پیگیری سفر حرفه ای خود در موسیقی ایجاد کرده ام و به شما اکیداً توصیه می کنم همین کار را انجام دهید. زیرا آنچه را که در هر کسب و کاری به طور ثابت اندازه گیری می کنید، همان چیزی است که روی بهبود آن تمرکز خواهید کرد.

برای اطلاع از خدمات آهنگسازی در تهران + قیمت و مشاوره اینجا کلیک کنید.

سفر خود را دنبال کنید

در صفحه گسترده خود، که من آن را “سفر موفقیت من” نام گذاری کرده ام، یک برگه برای هر نوع ردیاب ایجاد کرده ام. اولین برگه جایی است که من تمام جریان های درآمدم را ردیابی می کنم.

برگه دوم جایی است که من رکورد تمام تولیدات موسیقی تمام شده ام را با انواع مشخصات برای هر آهنگ نگه می دارم: مانند سرعت، کلید، ضربان در دقیقه، احساسات کلی، سبک و سبک اصلی، ساز، شماره PRO و غیره.

برگه سوم جایی است که من تمام تماس های تجاری حرفه ای خود را دارم، اساساً دوستان و ارتباطاتم در صنعت موسیقی و غیره.

شما باید یک برگه برای هر جنبه مهم از سفر حرفه ای خود به عنوان آهنگساز ایجاد کنید. و سپس باید مطمئن شوید که از این صفحه گسترده به طور مداوم استفاده می کنید. توصیه می کنم هر روز به آن نگاه کنید و به محض دریافت داده های جدید آن را به روز کنید.

من انتخاب کرده ام که از Google Sheets استفاده کنم، زیرا در این صورت می توانم این صفحه گسترده را در مرورگر وب خود پین کنم. به این ترتیب هر بار که مرورگر وب خود را باز می کنم آن را می بینم، که دائماً به من یادآوری می کند که از آن استفاده کنم و در مسیر حرفه ای خود در موسیقی کار کنم.

یک صفحه گسترده برای سفر خود ایجاد کنید

اکنون اقدام کنید و صفحه گسترده خود را ایجاد کنید تا تمام جنبه های مهم حرفه حرفه ای خود را به عنوان آهنگساز و هنرمند پیگیری کنید.

برای اطلاع از خدمات آهنگسازی در تهران + قیمت و مشاوره اینجا کلیک کنید.

موفق باشید و سعی کنید از آن به صورت روزانه استفاده کنید: برای انگیزه دادن، برای پیگیری موفقیت خود، و همچنین یادآوری به شما برای ادامه کار به سمت مقصد رویایی خود.

بر گردش کار خود مسلط شوید

آنچه شما را در این صنعت موفق می کند، بدون اینکه خود را در این فرآیند خسته کنید، بهینه سازی گردش کار و بهره وری برای حداکثر بهره وری است. شما می خواهید زمان کمتر و انرژی کمتری صرف کنید تا نتایج بیشتری به دست آورید، درست است؟

نمونه هایی از ترفندهای گردش کار

این را می‌توان به روش‌های مختلفی انجام داد، و احتمالاً برای هر فردی متفاوت خواهد بود، اما من توصیه‌هایی در مورد چیزهایی دارم که باید برای بهبود گردش کارتان در نظر بگیرید: در کسب‌وکارتان، و زمانی که آهنگسازی و تولید می‌کنید.

بر مهارت های خود مسلط شوید: منظور من از این جمله تمام مهارت های خلاقانه ای است که شما به عنوان آهنگساز و تهیه کننده موسیقی استفاده می کنید. مانند دانش و استفاده عملی شما از تئوری و تکنیک های آهنگسازی. انجام طراحی صدا، میکس و مسترینگ موسیقی شما. بهبود مهارت های عملکرد پیانو و صفحه کلید MIDI و غیره.

بر ابزارهای خود مسلط شوید: منظور من از این کار این است که به DAW، ابزارها و افکت های نرم افزاری خود و همچنین تمام سخت افزارها و تجهیزاتی که در استودیو خود استفاده می کنید تسلط کامل داشته باشید. هدف این است که شما بتوانید به تمام جنبه های فنی تسلط کامل داشته باشید. تولید موسیقی تا بتوانید روی جنبه های خلاقانه تمرکز کنید: ساخت موسیقی.

بر تمرکز خود مسلط شوید: دریافته‌ام که وقتی کار می‌کنم تمرکز بسیار روی یک کار، راهی عالی برای انجام کارهای بیشتر در زمان کمتر است. این به معنای حذف انواع حواس‌پرتی‌ها مانند اعلان‌های تلفن همراه، برگه‌های مرورگر و اطمینان از انجام دادن است. تمرکز 100% شما بر روی کار در دست انجام است. همچنین دریافته‌ام که برنامه‌ریزی و نام‌گذاری این “جلسات تمرکز” در تقویم من به من کمک کرده است تا مشخص کنم چه کاری و چه زمانی باید انجام دهم.

بر انرژی خود مسلط شوید: تلاش برای انجام کار زمانی که انرژی شما کم است بسیار سخت است. مخصوصاً کارهای خلاقانه ای که نیاز به انرژی ذهنی زیادی دارد. به همین دلیل جلسات کاری خود را در بازه های زمانی در طول روز برنامه ریزی می کنم که معمولاً بیشترین انرژی و اراده را برای انجام برخی کارها دارم. به عنوان مثال: برنامه ریزی و نوشتن در صبح، کار کردن. بعد از ناهار در استودیو و بعد از ظهر و عصر فیلمبرداری و تدوین.

برای اطلاع از خدمات آهنگسازی در تهران + قیمت و مشاوره اینجا کلیک کنید.

هوشمندانه کار کنید – نه سخت

تمام هدف تسلط بر گردش کار خود به عنوان یک آهنگساز و کارآفرین آنلاین، استفاده بهینه از زمان و انرژی است.

به جای سخت تر، هوشمندانه تر کار کنید. من چند نمونه از تجربه شخصی خود را برای شما آورده‌ام، اما مطمئن هستم که می‌توانید ترفندهای گردش کار بیشتری را ارائه کنید که می‌توانید از آنها برای بهره‌وری و کارآمدی بیشتر استفاده کنید.

راهنمای بهبود گردش کار خود را بنویسید

اکنون با نوشتن راهنمای بهبود گردش کار خود اقدام کنید. فهرستی از همه چیزهایی که می خواهید برای بهبود گردش کار و بهره وری خود روی آنها تمرکز کنید: با هوشمندانه کار کردن. و مشخص باشد.

به عنوان مثال: فرض کنید «مسلط بر مهارت‌های من» را به‌عنوان یکی از حوزه‌های اصلی یادداشت کنید. سپس فهرستی با تمام مهارت‌هایی که می‌خواهید بهبود دهید بنویسید که به شما در انجام تمام کارهای خلاقانه به عنوان آهنگساز و تهیه‌کننده کمک می‌کند.

و در نهایت در مورد هر نقطه مشخص کنید که چه اقداماتی برای بهبود در آن زمینه انجام خواهید داد. مانند: مطالعه کتاب، گذراندن دوره، انجام جلسات تمرینی روزانه یا هفتگی و غیره. موفق باشید راهنمای بهبود گردش کار خود را ایجاد کنید.

در سفر حرفه ای خود پیشرفت کنید

اکنون زمان آن فرا رسیده است که در مورد هر آنچه آموخته اید اقدام کنید تا بتوانید در مسیر حرفه ای خود در موسیقی حرکت کنید.

نکته این است که هر هفته در هر زمینه مهمی برای پیشرفت شغلی خود قدم بردارید. اجازه دهید یک راهنمای سریع و خلاصه به شما ارائه دهم:

شغل آینده خود را در موسیقی تعریف کنید: در چه زمینه هایی درآمد خواهید داشت؟ چشم انداز خود را واضح و روشن بیان کنید و آن را یادداشت کنید تا هر روز به شما یادآوری شود که برای رسیدن به چه چیزی سخت تلاش می کنید. هدف نهایی شما

استودیوی موسیقی خانگی خود را راه‌اندازی کنید: ابتدا موارد ضروری را راه‌اندازی کنید، سپس مسیر ارتقا را مشخص کنید و با پیشرفت حرفه‌تان استودیوی خود را گسترش دهید.

برای اطلاع از خدمات آهنگسازی در تهران + قیمت و مشاوره اینجا کلیک کنید.

پالت صدای آهنگساز خود را بسازید: تمام صداها، نمونه ها و کتابخانه های مورد نیاز خود را دریافت کنید. و یک سیستم سازمان یافته ایجاد کنید تا به شما کمک کند به هر صدایی که نیاز دارید دسترسی پیدا کنید، به محض اینکه برای آهنگی که روی آن کار می کنید به آن نیاز دارید.

مهارت های آهنگساز خود را توسعه دهید: برای پیشرفت در همه زمینه های مهم مانند تئوری موسیقی عملی، مهارت های داستان سرایی موسیقی، تکنیک های آهنگسازی، طراحی صدا، ضبط، تولید، میکس، مسترینگ و غیره برنامه ریزی کنید.

نام تجاری حرفه ای خود را ایجاد کنید: از برندسازی خود در همه جا استفاده کنید و بر جذب افراد به وب سایت خود که خانه آنلاین تجارت شما است تمرکز کنید.

استراتژی بازاریابی خود را توسعه دهید: و مطمئن شوید که برند، تجارت، محصولات و خدمات خود را به طور مداوم بازاریابی و تبلیغ می کنید.

شبکه خود را رشد دهید: در صنعت موسیقی یا سایر صنایع مرتبط دوستان و ارتباط برقرار کنید. و تمام مخاطبین تجاری خود را به عنوان مثال در یک صفحه گسترده، با چندین ستون در هر مخاطب که می توانید اطلاعات مهمی را که می خواهید به خاطر بسپارید، اضافه کنید.

پیشرفت خود را اندازه گیری کنید: یک صفحه گسترده برای ردیابی همه عوامل موفقیت مهم در سفر حرفه ای خود ایجاد کنید، مانند تمام جریان های درآمد، مجموعه آهنگسازان، همه پروژه های تکمیل شده و غیره.

برای اطلاع از خدمات آهنگسازی در تهران + قیمت و مشاوره اینجا کلیک کنید.

بر گردش کار خود مسلط شوید: فهرستی از تمام جنبه هایی که می خواهید گردش کار و کارایی خود را در آن بهبود ببخشید، تهیه کنید. هدف اصلی شما این است که هوشمندانه‌تر کار کنید، نه سخت‌تر. کارهای بیشتری را در زمان کمتر انجام دهید، با استرس و ناامیدی کمتری در این فرآیند. یک راهنمای عمل برای هر زمینه تهیه کنید که چگونه می توانید گردش کار خود را در آن فرآیند خاص بهبود بخشید.

سوالات متداول درباره خدمات آهنگسازی در تهران

آهنگسازان حرفه‌ای خدمات متنوعی از جمله ساخت آهنگ اختصاصی برای هنرمندان، برنامه‌نویسی موسیقی برای فیلم، تلویزیون یا بازی‌های ویدئویی، تنظیم موسیقی و ترتیب آهنگ، میکس و مسترینگ و همچنین تهیه موسیقی متناسب با پروژه‌های مختلف ارائه می‌دهند.

برای سفارش یک آهنگ اختصاصی، می‌توانید با آهنگسازان حرفه‌ای تماس بگیرید یا از طریق وب‌سایت‌ها و پلتفرم‌های آنلاین که خدمات آهنگسازی ارائه می‌دهند، اقدام کنید. با آهنگساز در مورد ایده‌ها، سبک موسیقی، و نیازهای پروژه صحبت کنید.

بله، همکاری با آهنگسازان دیگر در یک پروژه می‌تواند ایده‌آل باشد. این کار به ایجاد تنوع و عمق در موسیقی پروژه کمک می‌کند. آهنگسازان می‌توانند به صورت تیمی با همکاران خود یا با هنرمندان دیگر همکاری کنند.

برای استفاده از خدمات میکس و مسترینگ، می‌توانید با میکسرها و تهیه‌کنندگان موسیقی تماس بگیرید. آنها با دریافت فایل‌های صوتی آهنگ شما، میکس (ترتیب و تنظیم صداها) و مسترینگ (تنظیم نهایی و بهینه‌سازی صداها) را انجام می‌دهند.

هزینه‌های خدمات آهنگسازی بسته به متغیرهای مختلفی مانند شهرت آهنگساز، طول پروژه، میزان تخصص مورد نیاز، و سطح کیفیت موسیقی متفاوت خواهد بود. همچنین، هزینه‌ها ممکن است بر اساس نوع پروژه (فیلم، تلویزیون، تبلیغات، بازی و غیره) نیز متفاوت باشد.

نوشته قبلی

ساخت موزیک

نوشته بعدی

پروژه آهنگسازی در تهران

پروژه آهنگسازی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Start typing to see projects you are looking for.
ورود به حساب کاربری

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید
Call Now Button