دانلود برنامه آهنگسازی برای اندروید

دانلود برنامه آهنگسازی برای اندروید

امروز میخوایم یک سری برنامه آهنگسازی پرکاربرد رو برای اندروید به شما معرفی کنیم که بتوانید به راحتی و بدون نیاز به لپ تاب و استودیو در تلفن همراه خود آهنگسازی کنید. برای دانلود برنامه آهنگسازی برای اندروید اینجا کلیک کنید.

موسیقی برای شما یک عنصر اساسی از زندگی شما را نشان می دهد، تا جایی که دوست دارید همیشه پیانو، گیتار و سایر ابزارهایی که برای ساختن آهنگ های جدید استفاده می کنید در اختیار داشته باشید. بنابراین، اغلب، زمانی که از خانه دور هستید یا در سفر هستید، به طور اتفاقی بینش هایی در مورد ملودی های جدید یا حلقه های درام دارید که آرزو می کنید می توانستید فوراً ضبط کنید تا الهام خود را از دست ندهید!

خوب، برای همه اینها راه حلی وجود دارد: با نصب اپلیکیشنی برای ایجاد موسیقی بر روی گوشی هوشمند یا تبلت خود، در واقع، همیشه می توانید یک استودیوی ضبط “قابل حمل” را همراه خود داشته باشید که به شما امکان می دهد خلاقیت خود را در هر زمانی به وجود آورید. زمان روز، هر کجا که هستید.

به طور خلاصه، چه یک هنرمند نوپا یا یک حرفه ای با سابقه، کافی است که پنج دقیقه وقت آزاد خود را برای ارزیابی تک تک برنامه هایی که در پاراگراف های بعدی به شما پیشنهاد می کنم اختصاص دهید: مطمئن هستم که شما قادر خواهد بود با ویژگی های مناسب برای نواختن ژانرهای موسیقی مورد علاقه شما، موردی را که برای شما مناسب است پیدا کنید. برای شروع آماده اید؟ عالی، در این مورد تنها کاری که باید انجام دهم این است که برای شما آرزوی خواندن خوب و لذت بردن از آن داشته باشم!

اپلیکیشن ساخت موسیقی اندروید

اگر یک گوشی هوشمند اندرویدی (یا تبلتی از “ربات سبز” دارید، من برای شما برنامه هایی را برای ایجاد موسیقی بسیار جالب انتخاب کرده ام که به راحتی در فروشگاه Google Play و در فروشگاه های جایگزین برای دستگاه هایی که خدمات Google را ندارند در دسترس هستند.

برخی از آنها رایگان هستند (حداقل در نسخه اولیه)، اما همچنان به شما اجازه می دهند تا نتایج رضایت بخشی را به دست آورید، به خصوص اگر به دنبال راهی برای توسعه ایده های خود در سطح “جنی” هستید. از سوی دیگر، برخی دیگر به روشی بسیار شبیه به DAW (ایستگاه کاری صوتی دیجیتال) برای رایانه شخصی ساخته شده اند: با این حال، همانطور که خواهید دید، هزینه های کاملا مقرون به صرفه ای دارد.

اپلیکیشن ساخت موسیقی اندروید

موسیقی ساز JAM

یکی از بهترین برنامه ها برای ایجاد موسیقی رایگان در تلفن هوشمند یا تبلت شما، بدون شک Music Maker JAM است: این یک راه حل ایده آل برای دوستداران موسیقی Hip Hop، Dubstep و House است که به شما امکان می دهد با انتخاب بین صدها حلقه، بیت آهنگ بسازید. و ملودی ها بنابراین، نسخه اصلی هیچ هزینه ای در نظر نمی گیرد، اما می توان با اشتراک PRO به مبلغ 4.99 یورو در ماه، یا حتی خرید جداگانه Mix Packs (یعنی بسته ای از سازهای مجازی و صداها) به ویژگی های اضافی دسترسی داشت. ) با موارد پیش فرض ادغام شود.

پس از دانلود برنامه، آن را باز کنید و دکمه ارائه مجوزها را فشار دهید تا مطمئن شوید که می‌تواند به میکروفون و حافظه دستگاه دسترسی داشته باشد و با ضربه زدن روی مورد Allow، هدف را تأیید کنید.

سپس، دکمه «اکنون شروع کنید» را فشار دهید، سپس یکی از بسته‌های ترکیبی موجود را با توجه به تنظیمات برگزیده خود انتخاب کنید و برای دسترسی به رابط ایجاد برنامه، دکمه «ایجاد موسیقی» را فشار دهید.

برای شروع، روی نماد [+] مربوط به یک آهنگ ضربه بزنید تا یک حلقه اضافه کنید، سپس نوع ساز را انتخاب کنید، به پیش نمایش گوش دهید و اگر آن را مناسب می دانید، دوباره روی نامی که اکنون به جای [ نشان داده شده است فشار دهید. + ] برای تأیید انتخاب، سپس صدا را با انتخابگر مربوطه تنظیم کنید. سپس، سایر سازها را به دلخواه خود در کانال‌های رایگان مختلف اضافه کنید: می‌توانید هر زمان که بخواهید با فشار دادن دکمه ▶ ︎ در پایین سمت چپ به آهنگ خود گوش دهید.

هنگامی که آهنگ ساخته شد، سعی کنید چند افکت وارد کنید: برای انجام این کار، کلمه FX را در منوی سمت چپ فشار دهید، سپس یک حالت بین Master (به این ترتیب برای همه کانال ها اعمال می شود) و Channel: در حالت دوم انتخاب کنید. در این حالت باید ابزاری را که می‌خواهید آن را اعمال کنید مشخص کنید و نوع افکت را انتخاب کنید که می‌توانید با استفاده از تابع پردازش نیز آن را کالیبره کنید.

موسیقی ساز JAM

برای ضبط صدا، دکمه ای را که دارای نماد میکروفون است دوباره از منوی سمت چپ لمس کنید، سپس دوباره نماد میکروفون مربوط به کانالی را که می خواهید به آن اختصاص دهید فشار دهید تا مرحله ضبط شروع شود، که قبل از آن یک حساب کوتاه در آدرس معکوس ها

همچنین می‌خواهم به امکان ایجاد بخش‌های بیشتر با استفاده از توابع خاص موجود در قسمت بالای رابط اشاره کنم. برای ذخیره پروژه، نماد ☰ واقع در بالا سمت چپ را لمس کنید و گزینه Save project را از منوی زمینه لمس کنید. اگر می خواهید برای ادغام Mix Packs جدید به فروشگاه برنامه دسترسی داشته باشید، در عوض، گزینه Home را در منوی که نشان داده شده است فشار دهید.

برنامه دیگری که به شما توصیه می کنم به طور جدی در نظر بگیرید، بدون شک n-Track، نسخه موبایلی همنام DAW برای رایانه شخصی است. یک نسخه رایگان با ساختار بسیار خوب وجود دارد که می توانید آن را از این صفحه فروشگاه Google Play دانلود کنید. پس از یک ارزیابی دقیق، می توانید فرضیه استفاده از نسخه PRO را که 29.99 یورو قیمت دارد و بسیاری از توابع و ابزارهای مجازی را ادغام می کند، در نظر بگیرید.

رابط n-Track از معروف ترین برنامه ها برای ضبط موسیقی در رایانه پیروی می کند، بنابراین اگر قبلاً با این نوع نرم افزار آشنا هستید، مشکلی در یافتن عملکرد آن ندارید. برای شروع، نوع آهنگی را که می‌خواهید پروژه خود را با آن شروع کنید از صفحه اصلی انتخاب کنید: این برنامه به شما امکان می‌دهد یک حلقه وارد کنید، یک ریتم ایجاد کنید، یک صدا ضبط کنید، یک ملودی با ساز مجازی بسازید یا یک درام بنوازید.

برای سفارش آهنگسازی و تنظیم آهنگ اینجا کلیک کنید.

پس از ایجاد اولین تراک، می توانید با فشار دادن علامت [+] واقع در نوار عمودی سمت چپ، آهنگ های دیگری را به خط زمانی (واسطی که آهنگ های مختلف در آن سازماندهی شده اند) اضافه کنید، سپس نوع را از آهنگ صوتی انتخاب کنید. گزینه های آهنگ ساز و ریتم .

اگر حالت ساز یا آهنگ ریتم را انتخاب کرده اید، از منوی زمینه مشخص کنید که از کدام ساز موسیقی می خواهید استفاده کنید، سپس کلید ضبط (یکی با نقطه قرمز) واقع در پایین سمت چپ را فشار دهید و از رابط نسبی استفاده کنید (می تواند به عنوان مثال، با یک صفحه کلید مجازی، یک کیت درام یا یک ترتیب سنج) برای اجرای این نقش مطابقت دهید: به محض اینکه راضی شدید، دکمه Stop ◾️ را فشار دهید تا متوقف شود.

اما در مورد آهنگ صوتی، قبل از شروع ضبط، مطمئن شوید که هدفون را برداشته اید، سپس همان دکمه قرمز رنگی که در پاراگراف قبل مشاهده شد را فشار دهید تا مثلاً صدا یا یک ابزار خارجی “واقعی” را از طریق میکروفون ضبط کنید. دستگاه

برای هر آهنگ می توان یک افکت اعمال کرد: برای انجام این کار، پس از انتخاب آهنگی که می خواهید با یک ضربه بزنید، میکسر را با فشار دادن نماد انتخابگر در بالا سمت چپ باز کنید و علامت [+] را در زیر عنوان Add Effects فشار دهید. سپس عملیات را در مرحله بعد تکرار کنید تا منوی افکت ها باز شود. در نهایت، موردی را که می خواهید درج کنید انتخاب کنید و از رابط آن برای تنظیمات لازم استفاده کنید.

تاکنون عملکردهای اساسی برنامه را به شما نشان داده ام، اما بسیاری دیگر وجود دارد که توصیه می کنم برای درک کامل پتانسیل آن آزمایش کنید. برای ذخیره آهنگ در حافظه دستگاه، نماد ☰ را در پایین سمت راست لمس کنید و گزینه Save song / Export را لمس کنید، سپس دکمه Go را فشار دهید. می توانید آن را در هر زمان از همان منوی که نشان داده شده است، این بار با فشار دادن بازیابی کنید. آهنگ تابع باز

برنامه های دیگر برای ایجاد موسیقی در اندروید

راه حل هایی که در پاراگراف های قبل گفتم واقعا عالی هستند مخصوصا برای کسانی که قدم های اولیه خود را در عرصه موسیقی برمی دارند. با این حال، اگر می‌خواهید برنامه‌های دیگری را نیز برای ایجاد موسیقی در اندروید در نظر بگیرید، من چند جایگزین معتبر برای شما انتخاب کرده‌ام که بسیاری از آنها برای زمینه‌های حرفه‌ای نیز مناسب هستند. البته، توصیه می کنم برای تعیین سازگاری و جلوگیری از مشکلات تأخیر ناخوشایند، مشخصات دستگاه خود را بررسی کنید.

واک بند – آیا به دنبال راه حلی همه کاره هستید که بتواند طیف گسترده ای از ابزارهای مجازی را برای ایجاد ناهمگونی بیشتر خلاقیت های شما ادغام کند؟ اگر اینطور است، قطعاً باید این برنامه رایگان را امتحان کنید، به ویژه بصری و در عین حال قادر به ارائه طیف گسترده ای از صداها برای کیبورد، گیتار، باس و درام، هم آکوستیک و هم الکترونیک است.

FL Studio Mobile – این نرم افزار، نسخه موبایل معروف DAW برای کامپیوتر، به شما امکان می دهد یک میکسر مجازی واقعی با ویژگی های متعدد و ابزارهای مجازی از همه نوع، مانند سینت سایزر، سمپلر، کیت درام و غیره داشته باشید. FL Studio Mobile همچنین به شما این امکان را می دهد که به راحتی فایل ها را با فرمت های صوتی مختلف مانند MIDI، WAV و MP3 وارد و صادر کنید و کاملاً با نرم افزار کامپیوتری که قبلاً ذکر کردم یکپارچه شده است. دستگاه شما باید با قیمت 14.90 یورو خریداری شود. اطلاعات بیشتر در اینجا

Audio Evolution Mobile Studio – یکی از قدرتمندترین توالی سنجی های صوتی / MIDI چند آهنگی است که می توانید در چشم انداز اندروید پیدا کنید. Audio Evolution Mobile Studio از بیش از 250 رابط صوتی / MIDI USB پشتیبانی می کند و ویژگی های متعددی را ارائه می دهد: پیشرفت MIDI، حلقه پخش، اتوماسیون پارامترهای میکس و افکت، تصحیح تأخیر، عملکرد مترونوم، واردات فایل های صوتی در فرمت های مختلف (WAV، MP3، AIFF، FLAC، Ogg / Vorbis) و موارد دیگر: به همین دلیل می توان آن را یکی از بهترین برنامه ها برای ایجاد موسیقی دیسکو در نظر گرفت. برای دانلود آن باید 8.99 یورو بپردازید.

G-Stomper Studio – اگر می توانید چند یورو (به طور دقیق 13.99 یورو) سرمایه گذاری کنید و به دنبال برنامه ای برای ایجاد موسیقی الکترونیک هستید، این راه حل سطح کیفیت صدای عالی را حتی از یک دستگاه تلفن همراه تضمین می کند. استودیوی G-Stomper شامل ابزارهای مجازی متعددی است: یک سمپلر، یک سینت سایزر مجازی (VA-Beast)، صفحه کلید پیانو، چندین ترتیب دهنده، 24 درام پد، یک میکسر خط، و همچنین یک قفسه از جلوه های بسیار جالب. سینت سایزر مبتنی بر سیستم VA-Beast احتمالاً جالب‌ترین جنبه این برنامه است، زیرا به کاربران با تجربه کمتر اجازه می‌دهد تا صداهای پیچیده را به راحتی و سریع تولید کنند.

برنامه برای ایجاد موسیقی iPhone و iPad

بسیاری از متخصصان صنعت وجود دارند که از رایانه های ساخت اپل برای تجارت تولید موسیقی خود استفاده می کنند. با این حال، خوشحال خواهید شد که بدانید حتی دستگاه های تلفن همراه با لوگوی سیب گاز گرفته به شما امکان ایجاد ترکیبات عالی را می دهند: در زیر می توانید بهترین برنامه ها را برای ایجاد موسیقی در iPhone و iPad پیدا کنید.

GarageBand

در این بخش نمی توانم به GarageBand اشاره نکنم، یک برنامه پیش فرض قدرتمند (هنوز به صورت رایگان در فروشگاه App موجود است) که توسط اپل توسعه یافته و هر دستگاه iOS / iPadOS را به یک استودیوی مینی ضبط واقعی تبدیل می کند. سازهای متعدد شامل “استاندارد” در GarageBand، امکان استفاده از Live Loops برای ایجاد موسیقی به روشی بسیار ساده و گزینه های سفارشی سازی متعدد موجود برای هر ساز، این برنامه را به طور ویژه کامل می کند.

GarageBand دو حالت ترکیب بندی ارائه می دهد (که در هر صورت با یکدیگر تعامل دارند) که می توانید هنگام شروع برنامه انتخاب کنید: حالتی به نام Live Loops که در بالا ذکر شد به شما امکان می دهد از آهنگ های از پیش تعریف شده استفاده کنید که می توانند برای ایجاد خلاقیت های اصلی ویرایش و ترکیب شوند.

برنامه برای ایجاد موسیقی iPhone و iPad

اگر این گزینه را انتخاب کرده اید، New را از صفحه اصلی انتخاب کنید، سپس دکمه [+] را در سمت چپ رابط ترکیب بندی فشار دهید و تابع Loop را از منوی زمینه فشار دهید تا به کتابخانه مناسب دسترسی پیدا کنید (که در صورت لزوم می تواند فیلتر شود. بر اساس ژانرها یا سازها). در اینجا می توانید با یک ضربه ساده بر روی عنصر به پیش نمایش یک حلقه گوش دهید، در حالی که برای ادامه افزودن در رابط، به سادگی حلقه انتخاب شده را نگه دارید و آن را به یکی از کادرهای آزاد بکشید.

 

بدیهی است که می‌توانید با لمس نماد [+] در نوار عمودی سمت چپ، بخش‌های دیگر مربوط به انواع مختلف صداها را اضافه کنید، و سپس یک حلقه یا یک ابزار جدید را از منوی متنی وارد کنید: در مورد دوم، پس از انتخاب یکی از در موارد موجود، یک رابط اختصاصی برای پخش نت های ملودی یا ضربات ریتمی که می خواهید تنظیم کنید در اختیار شما قرار می گیرد. در این مرحله امکان انتخاب حالت Audio Recorder نیز وجود دارد که با تکیه بر میکروفون دستگاه امکان ضبط هر گونه صدای محیطی مانند صدا یا ساز واقعی را به شما می دهد.

به محض اینکه برای ضبط اجرای Live Loops آماده شدید، فقط دکمه Record (نقطه قرمز) واقع در نوار کنترل در بالا را فشار دهید، پس از آن باید شروع به پخش آهنگ کنید. اما برای توقف ضبط، باید نماد مربع واقع در کنار آن را فشار دهید.

از طرف دیگر، حالت Tracks به شما امکان می دهد از انواع سازهای مجازی یکپارچه استفاده کنید: بنابراین، ابتدا ابزاری را که می خواهید بنوازید شناسایی کنید، سپس با مراجعه به ابزارهای موجود در بخش صداهای دیگر، صدای مورد نظر خود را اعمال کنید و یکی از آنها را انتخاب کنید. حالت‌های تعاملی موجود (برای مثال، کیبورد شامل توانایی آهنگ‌سازی با پیانوی هوشمند، کیمیاگری سینت یا نمونه‌گیر است).

همچنین در این مورد برای ضبط بخشی که در نظر دارید باید با نوار کنترل در بالا تعامل داشته باشید. پس از آن، می توانید با لمس نماد دارای خط تیره در بالا سمت چپ، به خط زمانی دسترسی پیدا کنید، بنابراین می توانید کار خود را بررسی کنید، آهنگ را بنوازید و سازهای دیگری را برای غنی سازی آهنگ اضافه کنید.

به طور خلاصه، در این فصل من فقط پتانسیل این برنامه کاربردی را «خراش» کرده‌ام: بنابراین به شما توصیه می‌کنم با صبر و حوصله عملکردهای مختلف موجود در آن را آزمایش کنید که از جمله موارد دیگر، امکان اعمال افکت‌ها، فعال کردن مترونوم و تنظیم یک arpeggiator برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه استفاده از GarageBand، من شما را به آموزش اختصاصی خود ارجاع می دهم.

سایر برنامه ها در آیفون و آیپد موسیقی ایجاد می کنند

اگر GarageBand به طور کامل نیازهای شما را برآورده نمی کند، نگران نباشید: در زیر می توانید سایر برنامه ها را برای ایجاد موسیقی در iPhone و iPad که من انتخاب کرده ام ارزیابی کنید، به ویژه معتبر و در عین حال مورد استقبال کاربرانی که از آنها استفاده می کنند.

Auxy Studio – این یک راه حل بسیار همه کاره است که به شما امکان می دهد سکانس های موسیقی یا ضربات ریتمیک را روی یک شبکه خاص به روشی بسیار شهودی بکشید. این برنامه با هزینه است، با هزینه هایی که از 5.99 یورو در ماه یا 49.99 یورو برای اشتراک سالانه شروع می شود.

Music Maket Jam – این برنامه پرطرفدار که در فصلی به نسخه اختصاصی برای دستگاه های اندرویدی به شما گفتم، با iPhone و iPad نیز سازگار است: عملکرد اساساً یکسان است، بنابراین می توانید برای کشف انواع مختلف به دستورالعمل های مربوطه مراجعه کنید. ویژگی ها .

n-Track Studio – آیا دوست دارید رابطی داشته باشید که تا حد امکان به DAW نزدیک باشد؟ در این مورد، n-Track مطمئنا می تواند برای شما مناسب باشد. همچنین در این مورد، در یک فصل اختصاصی در قسمت برنامه های اندروید، عملکرد آن را عمیق تر کرده ام و چون تفاوت خاصی پیدا نکردم، پیشنهاد می کنم برای اطلاع از نحوه کار به آن مراجعه کنید.

Korg Gadget – کسانی که موسیقی الکترونیکی تولید می کنند نمی توانند این برنامه را امتحان کنند که مجموعه ای از بیش از 40 سینت سایزر به نام Gadgets را ارائه می دهد که به کاربر امکان تولید هر نوع صدا را می دهد. نقطه قوت این نرم افزار رابط کاربری است که به شما امکان می دهد روی کاری که انجام می دهید تمرکز کنید بدون اینکه بیش از حد از دستورات زیادی که می توانید استفاده کنید منحرف شوید. برنامه Korg Gadget همچنین می تواند به دستگاه های خارجی متصل شود که پتانسیل این نرم افزار را گسترش می دهد. هزینه آن 39.99 یورو است.

Cubasis 2 – این برنامه ابزارهای شگفت انگیزی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد موسیقی خود را با استفاده از iPad خود ضبط، ویرایش و به اشتراک بگذارید. Cubasis 2 تعداد نامحدودی از آهنگ های صوتی و MIDI را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد از MiniSampler برای ایجاد سازهای خود استفاده کنید (20 آهنگ قبلاً گنجانده شده است). همچنین باید به امکان صادرات فایل ها به عنوان مثال از iCloud، Dropbox و SoundCloud اشاره کرد. این برنامه را می توان از اپ استور با قیمت 23.99 یورو خریداری کرد.

Logic Remote – کسانی که از برنامه Logic Pro یا GarageBand در مک خود استفاده می کنند، برنامه Logic Remote را بسیار مفید می یابند، زیرا این راه حل رایگان توسعه یافته توسط اپل مکمل ابزارهای ذکر شده است و بنابراین به شما امکان می دهد پروژه های مرتبط را مرور کنید و حتی میکس ایجاد کنید.

برنامه ساخت موسیقی کامپیوتر

شما سعی کرده‌اید از برنامه‌هایی که در فصل‌های قبل به شما توصیه کرده‌ام استفاده کنید، اما در نهایت متقاعد شده‌اید که برای پروژه خود بهتر است به سمت یک برنامه حرکت کنید تا موسیقی در رایانه شخصی ایجاد کنید و در نتیجه از یک برنامه استفاده کنید. سخت افزار مناسب تر برای مدیریت ترکیبات پیچیده تر؟ مشکلی نیست، من هم با کمال میل به این موضوع رسیدگی کردم و در زیر چند نرم افزار را به شما نشان می دهم که به شما امکان می دهد یک استودیوی خانگی با controfiocchi ایجاد کنید.

برنامه ساخت موسیقی کامپیوتر

FL Studio (Windows / macOS) – یکی از محبوب ترین نرم افزارها در این زمینه است، زیرا به شما امکان ضبط، میکس و نمونه برداری با استفاده از طیف گسترده ای از پلاگین های بسیار جالب را می دهد. پرداخت می شود (نسخه های مختلفی با هزینه های شروع از 99 یورو وجود دارد)، اما به شما امکان می دهد از یک آزمایش رایگان استفاده کنید. اگر می‌خواهید نرم‌افزار را تست کنید، پیشنهاد می‌کنم این راهنمای من را که به نحوه عملکرد FL Studio اختصاص داده شده است را مطالعه کنید تا سرعت یادگیری ویژگی‌های اصلی آن را افزایش دهید.

Audacity (ویندوز / macOS / لینوکس) – اگر قصد ندارید پول خرج کنید، در این مورد پیشنهاد می کنم این نرم افزار ویرایش صدا را دانلود و بر روی رایانه شخصی خود نصب کنید که به شما امکان ضبط و ویرایش آهنگ ها را از طریق ویژگی هایی ساده می دهد. آنها موثر هستند. اگر می‌خواهید در مورد نحوه کارکرد آن بیشتر بدانید، می‌توانید راهنمای من در مورد نحوه استفاده از Audacity را بخوانید.

GarageBand (macOS) – فصلی که به نحوه عملکرد GarageBand در iPhone و iPad اختصاص دارد، شما را مجذوب خود کرد، و اکنون می خواهید درباره برنامه هایی که به عنوان یکی از بهترین برنامه ها برای ایجاد موسیقی Mac در نظر گرفته می شود بیشتر بدانید؟ در این مورد، من به شما پیشنهاد می کنم راهنمای من به موضوع اختصاص داده شده را مطالعه کنید، که در آن تمام دستورالعمل های مورد نیاز برای یادگیری نحوه استفاده از GarageBand به بهترین شکل را خواهید یافت.

Ableton Live (Windows / macOS) – رابط بسیار شهودی و مجموعه ای غنی از سازها، صداها، کیت ها، حلقه ها و افکت ها از نقاط قوت این DAW عالی است، یک نرم افزار حرفه ای بسیار همه کاره و مناسب برای تولید ژانرهای مختلف موزیکال. اگر می خواهید بیشتر بدانید، می توانید راهنمای من در مورد نحوه استفاده از Ableton Live را بخوانید.

Logic PRO (macOS) – در این مجموعه از بهترین برنامه‌ها برای ایجاد موسیقی، این محصول قدرتمند و خارق‌العاده اپل را نمی‌توان از دست داد، که می‌تواند به هر نیاز خلاقانه پاسخ دهد: در واقع، هم برای کسانی که مایلند در ترانه سرایی و ایجاد ریتم و یا حتی در میکس یا ویرایش آهنگ ها تلاش می کنند. این یک سرمایه گذاری بزرگ 199.99 یورو است، اما ارزش هر پنی را دارد، و همچنین می توانید از یک آزمایش رایگان 90 روزه برای آزمایش پتانسیل کامل آن استفاده کنید

سوالات متداول برای برنامه های آهنگسازی برای اندروید

بله، بسیاری از نرم‌افزارهای آهنگسازی برای اندروید به صورت رایگان در دسترس هستند. برخی از آنها دارای نسخه پولی نیز می‌باشند که ویژگی‌های بیشتری دارند.

بله، می‌توانید آهنگ‌های خود را در این نرم‌افزارها صداگذاری و ضبط کنید. بسیاری از این نرم‌افزارها دارای امکان ضبط صدا از میکروفون دستگاه شما هستند.

بله، بیشتر نرم‌افزارهای آهنگسازی برای اندروید امکان اشتراک‌گذاری آهنگ‌ها و پروژه‌های شما را در شبکه‌های اجتماعی یا پلتفرم‌های موسیقی آنلاین فراهم می‌کنند.

بله، بسیاری از نرم‌افزارهای آهنگسازی برای اندروید اجازه استفاده از ابزارهای موسیقی واقعی مانند کیبوردهای MIDI، پیانوها و سایر ابزارها را دارا هستند.

بله، بسیاری از این نرم‌افزارها افکت‌ها، پلاگین‌ها و فیلترها را برای پردازش صدا و ایجاد افکت‌های مختلف در آهنگ‌ها ارائه می‌دهند.

آهنگسازی چیست؟
نوشته قبلی

آهنگسازی چیست؟

نوشته بعدی

نرم افزار آهنگسازی

نرم افزار آهنگسازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Start typing to see projects you are looking for.
ورود به حساب کاربری

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید
Call Now Button