پروژه آهنگسازی در تهران

پروژه آهنگسازی در تهران

پروژه آهنگسازی در تهران یکی از خدمات محسن ناحی می باشد. برای مشاوره رایگان، لیست قیمت و خدمات آهنگسازی کلیک کنید.

من با ایجاد اولین تمایز اساسی، بین مراحل ساخت یک قطعه موسیقی منحصرا دیجیتال (الکترونیک، اما نه تنها) و مراحلی که شامل یک قطعه موسیقی (همچنین) پخش می شود، شروع می کنم.

در مورد اول، موارد به قدری متنوع هستند که نمی توان تمایز روشنی بین مراحل گردش کار هنرمند قائل شد، که در بسیاری از موارد در زمینه های “غیر حرفه ای” کسی است که با همه چیز از آهنگسازی گرفته تا مسترینگ سروکار دارد. . .

در مورد قطعات نواخته شده توسط سازهای واقعی، اوضاع کمی تغییر می کند، اما نه به شدت.

در هر صورت، در نظر بگیرید که آنچه من به شما خواهم گفت، دقیقاً به دلیل ماهیت دنیای تولید موسیقی امروز، کاملاً متفاوت از آنچه حتی چند سال پیش بود، به عنوان یک قانون ثابت درک نمی شود.

برای مشاهده نمونه کار و رزومه اینجا کلیک کنید.

موسیقی دیگر در فروشگاه های موسیقی خریداری نمی شود، عملاً دیگر خریداری نمی شود. شما آن را به صورت رایگان در یوتیوب می شنوید یا آن را در پلتفرم های پخش «اجاره» می کنید.

اما این داستان دیگری است، اجازه دهید به خودمان برگردیم.

موارد زیر را به عنوان یک نشانه کلی ببینید که به شما در تشخیص مراحل مختلف پردازش یک آهنگ کمک می کند.

ساده تر، کل فرآیند را می توان به 3 مرحله کلان تقسیم کرد:

پیش تولید

تولید

پس تولید

هر یک از اینها را می توان در استودیوی خانگی خود و همچنین در یک استودیوی حرفه ای انجام داد. بر اساس امکانات خود، یک مسیر را به جای دیگری انتخاب خواهید کرد.

تماس با استودیو محسن ناحی

بیایید نگاهی دقیق تر به نحوه ساختار آنها بیندازیم.

پیش تولید موسیقی

پیش تولید موسیقی

پیش تولید مرحله اولیه فرآیند ساخت آهنگ است.

اغلب با مرحله ترکیب بندی واقعی، با عمل خلاق، همزمان می شود. همه چیز به ژانر موسیقیایی که روی آن کار می کنید بستگی دارد.

برای اطلاع از خدمات آهنگسازی و پروژه های آهنگسازی در تهران کلیک کنید.

ممکن است یک خواننده و ترانه سرا با آهنگی که قبلاً نوشته شده است در مرحله پیش تولید باشد، اما فقط متن و سکانس آکورد آن را دارد که تا به حال روی گیتار یا پیانو نواخته شده است، فقط برای داشتن یک مرجع هارمونیک.

از سوی دیگر، پیش تولید یک قطعه بر اساس سازهای مجازی، از قبل در DAW آغاز می شود و مرحله آهنگسازی را به طور کامل شامل می شود.

برای یک گروه، پیش تولید می‌تواند شامل جلسات در اتاق تمرین باشد، برای یک تهیه‌کننده الکترونیکی می‌تواند به معنای شروع مدل‌سازی نمونه‌ها یا حلقه‌ها باشد تا زمانی که ملودی را پیدا کنید تا به عنوان نقطه شروع تولید واقعی از آن استفاده کنید.

به چه کسی آهنگساز می گویند؟

ژانر موسیقایی هرچه باشد، می توان فهمید که تا پایان این مرحله قطعه باید قبلا نوشته شده باشد. نه لزوما به طور کامل، پیش نویس ملودی و/یا متن و هارمونی احتمالی کافی است.

ساختار ممکن است همچنان موقتی باشد، همانطور که تکه های سازهای مجازی استفاده شده یا نوع اعوجاج گیتار الکتریک ممکن است. این فقط برای آوردن چند مثال است.

ترکیب بندی

بدیهی است که اگر می‌خواهید موسیقی بنویسید باید موسیقی بلد باشید، اما لزوماً لازم نیست دانش تئوریک بالایی داشته باشید، برای بسیاری از ژانرهای موسیقی فقط اصول اولیه کافی است.

برای اطلاع از خدمات آهنگسازی و پروژه های آهنگسازی در تهران کلیک کنید.

خدای ناکرده نمی خواهم از اهمیت تحصیل آکادمیک بکاهم، اما این یک واقعیت است که برای اینکه بتوانید ترانه بنویسید لزوماً لازم نیست خارج از هنرستان باشید.

البته، هرچه دانش بیشتری داشته باشید، بهتر است تنظیم تنظیم و رسیدن به آهنگی که درست به نظر می رسد آسان تر باشد. در غیر این صورت باید با تمرین یا با کمک به خود با ابزارهایی که شما را در ایجاد مسیر شما همراهی کنند، جبران کنید.

من به ابزارهایی مانند Scaler اشاره می کنم، یک افزونه بسیار مفید (برای ویندوز و مک – VST، AAX و AU) که ​​به طرق مختلف به شما کمک می کند.

Scaler – پلاگین تولید – ترازو و آکورد

به شما کمک می‌کند مقیاس‌های جدیدی را کشف کنید، به شما کمک می‌کند تا آکوردها را یکی پس از دیگری قرار دهید، آکوردهایی را برایتان می‌نویسد که به تنهایی قادر به ساختن آن‌ها نیستید، به شما در یافتن حالت مناسب کمک می‌کند.

از جمله کارهایی که می توانید با این افزونه انجام دهید، تشخیص مقیاس است.

مثال عملی: با اتصال صفحه کلید MIDI خود به DAW، ملودی مورد علاقه خود را پیدا کرده اید، اما نمی دانید که از کدام آکوردها برای همراهی آن استفاده کنید.

فقط حالت Detect را فعال کنید، ملودی خود را پخش کنید و Scaler به شما می گوید از کدام مقیاس برای پخش آن استفاده کرده اید و یک توالی احتمالی از آکوردهای مناسب برای همراهی آن ملودی را پیشنهاد می کند.

برای اطلاع از خدمات آهنگسازی و پروژه های آهنگسازی در تهران کلیک کنید.

من به شما اطمینان می دهم که می توانید از آن استفاده کنید نه تنها اگر کاملاً در تئوری موسیقی کمبود دارید، بلکه حتی اگر از قبل تسلط خوبی بر موضوع داشته باشید فقط می خواهید ایده های جدیدی پیدا کنید.

اگر باور نمی کنید، نسخه آزمایشی رایگان را دانلود کنید و خودتان آن را امتحان کنید.

تولید موسیقی

شما آهنگسازی را تمام کردید، خوب شاید حتی تقلب کردید، اما چه کسی اهمیت می دهد، مهم این است که اکنون آهنگ زیبای خود را برای رویارویی با تولید واقعی آماده کرده اید!

در این مرحله قطعه به طور کامل شکل می گیرد.

چیدمان کامل می شود. ابزار مجازی موقتی که در پیش تولید استفاده می کردید اکنون دائمی می شوند. تمام صداهای ضبط شده انجام می شود که نهایی نیز خواهد بود.

بیایید هر مرحله را بهتر ببینیم.

ترتیب

چیدمان فرآیندی است که باعث می‌شود قطعه‌ای که فقط طرح‌ریزی می‌شود در تمام اشکال آن کامل شود، همانطور که از آن لحظه به بعد اجرا می‌شود. یک ساختار ایجاد می شود، شما انتخاب می کنید، به عنوان مثال، آیا وجود داشته باشد و چقدر طول می کشد مقدمه و برون، چند ساز وجود دارد و آنها در طول آیات چه خواهند زد، کر چند بار تکرار شود و غیره بر.

تولید موسیقی

اگر می خواهید در نهایت آهنگی داشته باشید که صدای خوبی داشته باشد، نوشتن یک تنظیم خوب یکی از مهم ترین مراحلی است که باید بردارید.

برای روشن بودن، اگر سازهای مختلف در سطح آهنگسازی به خوبی با یکدیگر تطبیق نداشته باشند، بسیار پیچیده است اگر نگوییم غیرممکن است که آنها را بعداً در میکس انجام دهند.

برای توضیح بهتر منظورم دو مثال بی اهمیت برای شما می زنم:

آهنگ الکترونیک: شما از یک ضربه مصنوعی و یک باس مصنوعی استفاده می کنید. یک خط باس روی همان نت بنویسید که ضربه به آن زده شده است. آهنگ را طوری تنظیم کنید که صدای ضربه و باس همزمان باشد.

برای اطلاع از خدمات آهنگسازی و پروژه های آهنگسازی در تهران کلیک کنید.

می‌دانید، درست است، که ضربه‌ای که نیازی به پرداخت هزینه آن نیست، از بین نمی‌رود؟ به ناچار از پایین خورده خواهد شد. بسیار خوب، اگر این همان چیزی است که می خواهید، اما اگر قصد دارید ضربه را در پیش زمینه نگه دارید، باید از تلنگرهای میکس بپرید تا آن را به باس پایین بیاورید.

آهنگ راک: شما از همان گیتار و تنظیمات مشابه روی آمپلی فایر و پدال برای قسمت لید و ریتم استفاده می کنید. در طول تکنوازی، 4 خط ریتمیک دیگر همپوشانی را به ترتیب اضافه کنید.

می دانید، درست است، که سولو در میان گیتارهای ریتم گم می شود؟ اگر روی یک آهنگ پست راک کار می‌کنید، شاید این دقیقا همان اثری باشد که می‌خواستید، از سوی دیگر، اگر در حال اجرای پروگ هستید، فکر نمی‌کنم این نتیجه‌ای باشد که هدفش را داشتید.

در اینجا، جنبه هایی مانند این را در نظر داشته باشید. بدون در نظر گرفتن هیچ چیز درست یا غلط وجود ندارد، همیشه باید زمینه سازی شود. نکته مهم این است که توجه داشته باشید که هر چیزی که به چیدمان مربوط می شود بر هر چیز دیگری تأثیر دارد.

برای اطلاع از خدمات آهنگسازی و پروژه های آهنگسازی در تهران کلیک کنید.

ضبط صدا

ضبط همیشه در چند آهنگ انجام می شود. این بدان معنی است که حداقل یک آهنگ در هر ساز باید در جلسه تیراندازی استفاده شود.

اغلب موارد بسیار بیشتری استفاده می شود، به خصوص زمانی که بودجه و زمان کافی در دسترس دارید.

به عنوان مثال، یک لیست آهنگ معمولی از یک آهنگ راک (یا محیط اطراف) می تواند این باشد:

  1. Kick
  2. Snare
  3. HiHat
  4. Tom 1
  5. Tom 2
  6. F. Tom
  7. OH L
  8. OH R
  9. Bass
  10. Gtr Rtm L
  11. Gtr Rtm R
  12. Guitar Solo
  13. Keys L
  14. Keys R
  15. Vox

هنگامی که چیدمان پیچیده‌تر باشد و/یا میکروفون‌های زیادی در دسترس داشته باشید، تعداد آهنگ‌ها می‌تواند به طرز چشمگیری افزایش یابد.

در این موارد دیگر به عنوان مثال فقط Kick نخواهید داشت، اما شاید Kick In، Kick Out و Kick Sub (میکروفون به داخل، خارج و ساب – میکروفون خاصی که برای دریافت فرکانس‌های پایین‌تر درام ضربه استفاده می‌شود) داشته باشید.

دیگر نه فقط Snare، بلکه Snare Top و Snare Bottom (میکروفون بالا و پایین). دیگر فقط Gtr Rtm L (گیتار ریتم سمت چپ) نیست، بلکه Gtr Rtm L DI، Gtr Rtm L 57، Gtr Rtm L 414، Gtr Rtm L 121 (بسته به مدل میکروفون یا جعبه DI مورد استفاده).

اگر از ابزار مجازی استفاده کنید، گفتار یکسان است.

تولید با VSTi

اگر برای آهنگ خود بیس، گیتار و آواز ضبط کرده اید، اما بنا به انتخاب یا ضرورت، درام مجازی را به درام واقعی ترجیح می دهید، از نگه داشتن کل کیت در یک آهنگ استریو خودداری کنید.

برای اطلاع از خدمات آهنگسازی و پروژه های آهنگسازی در تهران کلیک کنید.

بسیاری از باتری‌های پلاگین به شما امکان می‌دهند تا قطعات مختلف کیت را در خروجی‌های مختلف مسیریابی کنید تا پس از آن یک آهنگ صوتی برای هر پوست یا سنج داشته باشید.

IK-Multimedia-MODO-DRUM-Mixer

در تصویر بالا بخش میکسر MODO Drum، درام مجازی IK Multimedia را مشاهده می کنید که علاوه بر میکروفون های موجود در هر عنصر، امکان شنیدن (و صادرات) سربار و اتاق را به صورت جداگانه نیز ارائه می دهد.

اگر یک قطعه موسیقی الکترونیک نوشته اید و از دستگاه درام استفاده کرده اید، قانون دقیقاً یکسان است. قبل از شروع پست تولید، هر کانال را جدا کنید.

drumvolution – چند خروجی

به عنوان مثال، کتابخانه kontakt Drumvolution، که می تواند برای تولید الکترونیکی تقریباً هر زیر ژانر مورد استفاده قرار گیرد، از چند خروجی پشتیبانی می کند.

خوب، شما تمام آهنگ خود را نوشتید، تنظیم و ضبط کردید. شما به آخرین مرحله قبل از انتشار رسیده اید: پست پروداکشن.

در این مرحله درصدهای بین کار هنری و فنی به نوعی معکوس می شود. علیرغم این واقعیت که هنوز می توان برای دستیابی به نتایج اصلی به خلاقیت دست داد، این نیز درست است که باید با محدودیت های «فنی» تحمیل شده توسط رسانه دیجیتال و نوع توزیع آهنگ شروع کرد. دارند.

برای اطلاع از خدمات آهنگسازی و پروژه های آهنگسازی در تهران کلیک کنید.

اگر قرار است آهنگ شما در Apple Music، Spotify، YouTube یا هر سرویس پخش آنلاین دیگری قرار گیرد، باید ویژگی‌های فنی خاصی داشته باشد، متفاوت از آنچه که اگر روی وینیل یا سی‌دی قرار می‌گرفت (صبر کنید، سی‌دی‌های صوتی هنوز وجود دارند). ؟!).

در هر صورت، با خلاصه کردن کل فرآیند پست تولید، می توانم بگویم که به 3 مرحله فرعی تقسیم می شود:

ویرایش

مخلوط کردن

مسترینگ

بیایید سعی کنیم بفهمیم در هر یک از آنها چه کاری انجام می شود.

ویرایش

ویرایش اولین بخش از فرآیند پست تولید است و احتمالاً کمترین لذت را دارد. اگر می‌خواهید به بهترین شکل ممکن به اختلاط نزدیک شوید، می‌توانم بگویم حتی بیشتر به سمت خسته‌کننده، اما استراتژیک است.

ویرایش شامل تمام آن عملیات لازم برای نظم بخشیدن به جلسه کار است. من چند نمونه کوچک از کارهایی که معمولا انجام می شود به شما می آورم:

لحظه های فرضی سکوت (فقط صدای پس زمینه / خش خش) در آهنگ های صوتی حذف می شوند.

بهترین برداشت‌ها از میان ضبط‌های انجام‌شده انتخاب می‌شوند و بدترین برداشت‌ها لغو می‌شوند، یا «بهترین برداشت‌ها» از حالت آبی ایجاد می‌شوند، هر قسمتی را که از بین همه برداشت‌های ضبط‌شده بهتر بیرون آمده، قطعه‌به‌تکم برون‌یابی می‌کند (هر دو انجام می‌شود. روی سازها و ضبط صداها).

در صورت لزوم، آهنگ هایی که پخش می شوند / خواننده به حد کمال نمی رسد می تواند دوباره زمان بندی یا تنظیم مجدد شود.

این پروژه با آماده سازی آن برای جلسه میکس سازماندهی می شود.

مخلوط کردن

با پروژه خوب و تمیز خود ما بالاخره می توانیم شروع به میکس کنیم!

برای اطلاع از خدمات آهنگسازی و پروژه های آهنگسازی در تهران کلیک کنید.

همانطور که قبلاً در مقاله دیگری نوشتم، میکس صدا مجموعه تکنیک هایی است که اجازه می دهد، با شروع از یک گروه کم و بیش بزرگ از آهنگ های صوتی مستقل، تراک های صوتی دومی را با هم ترکیب و ادغام کنند تا در نتیجه یک جریان صدای واحد به دست آید.

drumvolution - چند خروجی

استریو

در هنگام مخلوط کردن است که تمام پردازنده های سیگنال مفید برای ادغام، تصحیح یا غنی سازی مسیرها اعمال می شوند: کمپرسورها، اکولایزرها، گیت ها، ریورب ها، تاخیرها، محدود کننده ها و هر اثر دیگری که فکرش را بکنید.

صدای واقعی آهنگ در میکس ساخته شده است. تمبر گرم می خواهید یا سرد؟ آیا ترجیح می دهید تمام سازها را در چهره خود احساس کنید یا می خواهید آنها را از فاصله بیشتری دور نگه دارید؟ آیا صدایی مدرن می خواهید یا قدیمی؟ آیا یک آهنگ آرام با پویایی گسترده یا فوق العاده بلند می خواهید؟

با شروع از همان مواد صوتی، استفاده از یک تکنیک میکس به جای دیگری، نتایج کاملاً متفاوتی را به دست می‌دهد. به همین دلیل است که داشتن یک روش کار واضح مهم است، در غیر این صورت این خطر وجود دارد که هر آهنگ جدید میکس شده کاملاً متفاوت از آهنگ قبلی باشد.

برای اطلاع از خدمات آهنگسازی و پروژه های آهنگسازی در تهران کلیک کنید.

یاد بگیرید که آهنگ های خود را مخلوط کنید

مسترینگ

پس از اتمام میکس، مسترینگ شروع می شود.

این یک گام بسیار مهم است، زیرا زمان مناسبی است که جزئیات را صاف و صیقلی کنیم و آهنگی را برای پخش آماده کنیم.

مسترینگ یک فرآیند فنی تر از میکس است. معمولاً شما روی یک فایل استریو با برخی از پردازنده‌هایی که قبلاً استفاده شده‌اند (مانند کمپرسور، معادله، محدودکننده) کار می‌کنید، اما آنها متفاوت هستند.

سیستم و محیط شنیداری در مسترینگ اهمیت اساسی دارد. باید تا حد امکان خنثی و متعادل باشد تا از وارد کردن رنگ های ناخواسته در نتیجه نهایی جلوگیری شود.

اگر در استودیوی خانگی خود بودجه زیادی ندارید یا نمی توانید از نظر مالی در ساختار اتاق برای بهینه سازی آکوستیک مداخله کنید، می توانید از محصولاتی مانند Reference یا ARC استفاده کنید که به بلندگوهای مانیتور شما کمک می کند تا بهتر با آن سازگار شوند. محیطی که در آن قرار دارند.

10 بهترین سازندگان موسیقی آنلاین سال 2022

پلتفرم های ایجاد موسیقی که به صورت آنلاین در دسترس هستند به اندازه نرم افزارهای حرفه ای موجود در بازار قدرتمند و مجهز نیستند. با این حال، همچنان می توانید از آنها برای سرگرمی و ایجاد محتوای جالب استفاده کنید. برای دنبال کردن، بهترین سازندگان موسیقی آنلاین 2022.

برای اطلاع از خدمات آهنگسازی و پروژه های آهنگسازی در تهران کلیک کنید.

  1. Typeaton

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که اگر کلمات شما به موسیقی تبدیل شوند، چه صدایی خواهند داشت؟ اگر پاسخ “بله” است، به Typeatone بروید تا در کمترین زمان ممکن متوجه شوید. این وب سایت به شما امکان می دهد از متن موسیقی تولید کنید. فقط چیزی را تایپ کنید و پلت فرم به طور خودکار شروع به پخش کلمات وارد شده می کند. پس از اتمام، با یک آهنگ اصلی کاملاً جدید خواهید رسید. همچنین می توان ابزارهایی را که برای رویه ایجاد استفاده می شود انتخاب کرد تا تجربه را بیشتر سفارشی کند. در نهایت، خلاقیت های موسیقی را می توان به راحتی با دوستان خود در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

  1. ابزار صوتی

تولیدکنندگان موسیقی الکترونیک که به سینتی سایزرهایی مانند Roland TB-303 و Roland TR-909 عادت کرده اند، از ویژگی های ارائه شده توسط این پلت فرم همکاری آنلاین لذت خواهند برد. Audiotool یک کتابخانه موسیقی عظیم را میزبانی می کند که توسط کاربران غیر ثبت نام شده نیز قابل بررسی است. با این حال، برای دسترسی به استودیوی موسیقی Audiotool، باید یک حساب کاربری ایجاد کرده و وارد شوید. Audiotool علاوه بر اینکه ابزاری عالی برای ایجاد موسیقی است، جامعه‌ای از افرادی است که علایق مشترکی دارند و فرصتی برای ملاقات با هنرمندان مورد تحسین و دریافت بازخورد در مورد آثارشان دارند. تنها ایراد Audiotool، ویژگی‌های فراوان است که می‌تواند برای افرادی که تازه شروع به کار در زمینه تولید موسیقی کرده‌اند، گیج‌کننده باشد.

برای اطلاع از خدمات آهنگسازی و پروژه های آهنگسازی در تهران کلیک کنید.

  1. Audiotool

AudioSauna به لطف یک سینت سایزر فرکانس مدولار، یک سینتی سایزر آنالوگ مجازی و یک سمپلر با قابلیت لایه بندی، هر چیزی را که ممکن است بخواهید برای ساخت موسیقی مناسب برای سیم های قلب شما فراهم می کند. انگار این کافی نبود، رابط بصری استفاده از AudioSauna را برای ساختاربندی آهنگ ها و تغییر مقادیر چندین نت به طور همزمان به یک پیاده روی واقعی تبدیل می کند. کافی است یک حساب کاربری در پلتفرم ایجاد کنید تا ضبط پروژه ها را شروع کنید و آنها را به عنوان فایل های صوتی برای آپلود در SoundCloud یا سایر پلتفرم های توزیع موسیقی صادر کنید. AudioSauna ابزاری عالی برای تولیدکنندگان و تولیدکنندگانی است که می خواهند به صورت آنلاین موسیقی بسازند.

  1. Soundtrap

Soundtrap طیف گسترده ای از ویژگی ها را ارائه می دهد که به نوازندگان حرفه ای و غیر حرفه ای اجازه می دهد تا به صورت آنلاین آهنگ بسازند. برای دسترسی به استودیوی موسیقی Soundtrap باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. پس از انجام این کار، شروع به تولید الگوهای ضرب، استفاده از ابزارهای سنتز و دعوت از دوستان برای ایجاد موسیقی با هم امکان پذیر خواهد بود. این پلتفرم امکان اتصال سازهای خود را به استودیو برای ضبط موسیقی فقط در حین تولید زنده ارائه می دهد. بد نیست، نه؟ Soundtrap همچنین شامل بخشی به نام آموزش است که در آن می توانید دانش و اطلاعاتی را به اشتراک بگذارید که می تواند به سایر کاربران در بهبود مهارت های موسیقی خود کمک کند.

برای اطلاع از خدمات آهنگسازی و پروژه های آهنگسازی در تهران کلیک کنید.

 

  1. PatternSketch

این درام ماشین آنلاین ساده اما موثر به شما امکان می دهد برای هر نوع آهنگی که روی آن کار می کنید ضربات نفس گیر ایجاد کنید. پس از ثبت نام، می توانید از میان طیف قابل توجهی از کیت ها و موتیف های قابل تنظیم برای تولید موسیقی انتخاب کنید، یا انتخاب کنید که از ابتدا ایجاد کنید. در پایان تولید موتیف موزیکال، امکان ذخیره اثر و ارسال آن برای دوستان و آشنایان با یک کلیک وجود دارد. همچنین می‌توان تمام ساخته‌های ساخته شده با PatternSketch را صادر کرد و آنها را در فرمت‌های WAV، MP3 یا OGG ذخیره کرد (به این نکته اشاره می‌کنیم که در فایل‌های MP3 امکان مواجهه با مشکلات حلقه وجود دارد).

  1. soundation

سازنده موسیقی آنلاین

نسخه رایگان Soundation به شما امکان می دهد تا روی ده پروژه کار کنید، بیش از 700 حلقه و افکت صوتی را امتحان کنید و موسیقی تولید شده را با کیفیت پایین صادر کنید. از طرف دیگر، خرید یک طرح اشتراک به شما امکان می دهد تعداد نامحدودی پروژه ایجاد کنید، ضبط زنده انجام دهید، فایل های صوتی تا 100 مگابایت را وارد کنید و از کنترلرهای MIDI خارجی استفاده کنید. علاوه بر این، برنامه های اشتراک ماهانه و سالانه به شما امکان می دهد فایل های صوتی و کل پروژه ها را با وضوح بالا صادر کنید.

در موسیقی الکترونیک مدرن، اغلب بخش آوازی در پس‌زمینه محو می‌شود یا به کلی نادیده گرفته می‌شود. با این حال راه های زیادی برای استفاده خلاقانه از آن وجود دارد. این پلت فرم به شما امکان می دهد تا 50000 کاراکتر را به گفتار تبدیل کنید و چندین صدا را برای انتخاب فراهم کنید. قبل از ایجاد یک فایل صوتی، می توان سرعت گفتار متن را تعیین کرد. بنابراین توصیه می شود برای به دست آوردن نتیجه ای که بهترین انتظارات شما را برآورده می کند، گزینه های مختلفی را امتحان کنید. پلتفرم Text to Speech برای همراهی در ساخت آهنگ عالی است، اما فاقد ابزارهای مورد نیاز برای تولید کل آهنگ است.

  1. Looplabs

دوستداران و علاقه مندان به موسیقی از سراسر جهان که مایل به تولید موسیقی در ژانرهای مختلف با استفاده از یک پلت فرم آنلاین هستند، نباید Looplabs را از دست بدهند، یک سازنده موسیقی که به شما امکان می دهد آهنگ ها را میکس کنید یا آهنگ های جدید را از ابتدا ایجاد کنید. Looplabs علاوه بر اینکه یکی از بهترین وب‌سایت‌ها برای ضبط موسیقی است، جامعه بزرگی برای به اشتراک گذاشتن کار شما، گفتگو با دیگر دوستداران موسیقی و ملاقات با هنرمندانی است که مهارت‌هایشان را تحسین می‌کنید. استودیوی موسیقی Looplabs شامل نمونه هایی برای ژانرها و آلات موسیقی متعددی است که می توان از آنها برای ایجاد موسیقی الکترونیک، فانک یا سایر موسیقی ها با اثربخشی زیاد و بدون زحمت استفاده کرد.

برای اطلاع از خدمات آهنگسازی و پروژه های آهنگسازی در تهران کلیک کنید.

 

مسترینگ
  1. Online sequencer

Sequencer آنلاین ابزاری عالی برای توسعه ایده های خلق آهنگ است، زیرا به شما امکان می دهد سکانس ها را در عرض چند دقیقه ایجاد کنید، از دسته های سازهایی مانند پیانو، درامز و گیتار انتخاب کنید، یا مجموعه بزرگی از سکانس های از پیش تعریف شده کاملاً قابل تنظیم را بررسی کنید. و روزانه به روز می شوند. . این پلتفرم به شما امکان می‌دهد فایل‌ها را با فرمت MIDI وارد کنید تا روی پروژه‌هایی که قبلاً شروع شده‌اند کار کنید و از صادرات دنباله‌ها همیشه در MIDI پشتیبانی می‌کند، که سپس می‌توانید با DAW (ایستگاه کاری صوتی) خودتان آن را تغییر دهید. در حالی که Online Sequencer یک ابزار آنلاین عالی برای ایجاد موسیقی است، اما تعدادی ویژگی که بتواند در برابر Soundation یا AudioSauna مقاومت کند، ندارد.

  1. Autochords

یافتن ایده های جدید برای آهنگسازی بسیار دشوارتر از آن چیزی است که فکر می کنید. اگر تا به حال با یک بلوک خلاق برخورد کردید، Autochords را بررسی کنید. این پلتفرم یک پیشرفت آکورد را بر اساس پارامترهای تعیین شده توسط کاربر پیشنهاد می کند. فقط یک ساز را انتخاب کنید، ترکیب را نام ببرید، ژانر را تعیین کنید و پلت فرم یک پیشرفت اصلی با جایگزین های احتمالی ایجاد می کند. Autochords بیش از یک خالق موسیقی آنلاین، ابزاری است که می تواند به گیتاریست ها و گیتاریست ها کمک کند تا دانش و درک خود را از پیشرفت آکورد افزایش دهند. اگر از کاربران آیفون و آیپد هستید، می توانید اپلیکیشن Autochords را به صورت رایگان از اپ استور دانلود کنید!

برای اطلاع از خدمات آهنگسازی و پروژه های آهنگسازی در تهران کلیک کنید.

نتیجه گیری

همانطور که ممکن است حدس زده باشید، برای ساخت موسیقی آنلاین نیازی به حرفه ای بودن ندارید. فقط موسیقی را دوست داشته باشید و به یک پلتفرم آنلاین برای تولید قطعات موسیقی تکیه کنید. آیا تا به حال از یک سازنده موسیقی آنلاین برای بیان خلاقیت خود استفاده کرده اید؟ تجربیات خود را در نظرات به ما بگویید!

پروژه آهنگسازی به معنای ساخت و ایجاد یک آهنگ جدید است. در این پروژه، از انتخاب ابتدایی نت‌ها و ملودی تا افزودن تراک‌های صوتی، ایجاد تنظیمات، ترتیب اجزا و افکت‌ها، تا میکس و مسترینگ، تمام مراحل تولید موسیقی شامل می‌شود.

برای آغاز پروژه آهنگسازی، ابتدا به ایده‌ها و تمرکز موسیقیایی‌تان فکر کنید. سپس می‌توانید با ایجاد ملودی‌ها، انتخاب سبک موسیقی و ایجاد ساختار پایه‌ای آهنگ شروع کنید.

مراحل پروژه آهنگسازی شامل ایجاد ملودی و نت‌ها، افزودن تراک‌های صوتی مانند درام، بیس، سینت‌ها و خواننده، ایجاد تنظیمات موسیقیایی، ترتیب اجزا، ایجاد افکت‌ها، میکس و تنظیم نهایی، و مسترینگ می‌شود.

برای انجام پروژه آهنگسازی، به نرم‌افزار DAW (محیط تولید موسیقی دیجیتال)، سینت‌ها، سمپل‌ها، میکروفون (برای ضبط خواننده یا سازها)، هدفون‌های مرجع و یا مانیتورهای استودیویی، و افکت‌های صوتی نیاز دارید.

برای به پایان رساندن پروژه آهنگسازی، ابتدا میکس و تنظیمات نهایی را انجام دهید. سپس آهنگ را مسترینگ کرده و آماده برای انتشار و اشتراک‌گذاری کنید. با این کار، آهنگ شما آماده به نمایش در مخاطبان خواهد بود.

خدمات آهنگسازی در تهران
نوشته قبلی

خدمات آهنگسازی در تهران

نوشته بعدی

تهیه کننده موسیقی کیست؟

تهیه کننده موسیقی کیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Start typing to see projects you are looking for.
ورود به حساب کاربری

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید
Call Now Button