سفارش میکس و مسترینگ

سفارش میکس و مسترینگ

دراین مطلب به فرآیند سفارش میکس و مسترینگ و بهترین راه های برای شروع اینکار و …. می پردازیم . با ما همراه باشید .

سفارش میکس و مسترینگ چگونه است ؟

اگر می خواهید مشتریان بیشتری با آنها ترکیب و مستر شوند، ابتدا ساده ترین قسمت ها را به آنها نشان دهید.

اگر به دنبال هنرمندانی برای میکس و مسترینگ هستید، اگر قراردادی ندارید، از نظر فنی یک پیمانکار مستقل هستید. اینکه چگونه هنر خود را بازاریابی می کنید به شما بستگی دارد. کارت‌های ویزیت یا بروشورهایی که در استودیوها مانده‌اند، روشی است که اکثرا برای جذب مشتری استفاده می کنند.همچنین هرگز یادگیری را متوقف نکنید! فکر کردن که همه چیز را می دانید همان چیزی است که باعث می شود یک همسر کهنه در حرفه موسیقی ایجاد شود. در کلاس های میکس/مسترینگ شرکت کنید، به ژانرهای جدید گوش دهید زیرا مشتریان با کسی که به طرز فکر قدیمی گیر کرده است کار نمی کنند.

پیدا کردن مشتری واقعاً کار سختی است!ساده ترین راه این است که کنسرت های محلی را پیدا کنید، از آنها بازدید کنید و با نوازندگان شروع به شبکه سازی کنید.با استفاده از این روش با نوازندگان بسیار با استعدادی می توانید ارتباط برقرار کنید. معمولاً این بهترین راه برای یافتن مشتری است. سعی کنید تبلیغاتی را برای افراد محلی خود اجرا کنید. از فیس بوک، گوگل استفاده کنید یا می توانید آژانس های بازاریابی را برای این کار استخدام کنید.اما هنوز هم می توانید از تمرین ها دیدن کنید و با نوازندگان ارتباط برقرار کنید.همچنین، یک روش عالی این است که افرادی را پیدا کنید که تولید، بیت و غیره را انجام می دهند. آنها جریان مشتری زیادی دارند و معمولاً برای ضبط های خود نیاز به میکس دارند. می توانید در مورد برنامه های وابسته با آنها صحبت کنید. بنابراین برای مشتریان جدید هزینه ای پرداخت خواهید کرد. این می تواند برای هر دوی شما برنده باشد. انجام این کار باعث می شود فقط با 10 تولید کننده ارتباط برقرار کنید و آنها صدها مشتری به شما خواهند داد!

مسترینگ حرفه ای

مسترینگ حرفه‌ ای یکی از مراحل بسیار مهم در تولید موسیقی است که به بهبود کیفیت نهایی آهنگ و آماده‌ سازی آن برای انتشار می‌ پردازد. در این مرحله، تکنیک‌ های صوتی و تجربی به کار گرفته می‌ شوند تا آهنگ به شکل بهینه‌ ای برای شنوندگان پخش شود.

مسترینگ شامل تعادل دهی صدا ها، تنظیمات صوتی، کم و زیاد کردن ولوم موسیقی، اصلاحات در فرکانس‌های مختلف، افزودن افکت‌ها و ریورب، و دقیق‌ترین کار های تنظیم صدا برای به دست آوردن ترکیبی از انرژی و تمیزی می‌شود. همچنین، در این مرحله نویزها و نواقص فنی رفع می‌شوند تا کار نهایی به گونه‌ای انجام شود که در هر نوع پخش (از طریق رادیو، CD، یا اینترنت) به بهترین شکل ممکن بشنود.

مسترینگ باعث می‌شود که آهنگ شما با سایر آهنگ ها هماهنگی مناسب داشته باشد و از نظر صوتی جذابیت داشته باشد. برای این کار، افراد متخصص و تجربه‌دار در این زمینه از تجهیزات و نرم‌افزارهای پیشرفته استفاده می‌کنند تا نتیجه نهایی بسیار حرفه‌ای و جذاب را به شما تحویل دهند.

میکس-و-مسترینگ-2

بهترین راه برای شروع چیست؟

1 تا 3 سال کاری که انجام می دهید به دوستانتان اطلاع می دهد که این کار را انجام می دهید

3 تا 5 سال کاری که انجام می دهید دیگران را تشویق می کند تا با شما کار کنند

8 تا 13 سال شما به انجام کارهای عالی رشد می کنید و افراد با استعداد را جذب می کنید

10 تا 20 سال افراد با استعدادی که برای آنها کار می کنید، دنبال کنندگان خود را افزایش می دهند

15 تا 30 سال شما افرادی را دارید که از سرتاسر جهان به شما مراجعه می کنند و می توانید هر چقدر که بخواهید شارژ کنید.

اگر هر یک از این مراحل را نادیده گرفتید، ممکن است مجبور شوید همه چیز را از اول شروع کنید و آماده باشید 10 تا 30 سال دیگر برای موقعیت خود سرمایه گذاری کنید. این بازاریابی نیست، این یک وقفه بزرگ نیست… در مورد انجام یک راه طولانی کار خوب است و هر شغل به شغل بعدی منتهی می شود. در نهایت، همه کسانی که تا به حال برای آنها کار کرده اید و هر ضبطی که تاکنون روی آن کار کرده اید، برای شما کار می کند. همه اینها با هم جمع می شوند و مبنایی هستند که چرا مردم شما را استخدام می کنند. شما نمی توانید این افراد را پیدا کنید. آنها شما را پیدا می کنند. ممکن است 30 سال دیگر طول بکشد، اما اگر بخواهید، می توان آن را انجام داد.

جهت سفارش میکس و مسترینگ و آهنگسازی و آهنگسازی اینجا کلیک کنید.

چگونه می توانم میکس و مسترینگ صدا را با حداقل هزینه یاد بگیرم؟

سلام، شما می توانید میکس و مسترینگ را به تنهایی یاد بگیرید، آموزش های بسیار دقیقی در یوتیوب وجود دارد، فقط باید کانال مناسب را پیدا کنید، من می توانم کانال های خاصی را به شما پیشنهاد کنم، اما از آنجایی که تولید موسیقی یک موضوع گسترده است که نمی توان به آن پرداخت. یک ویدیو من به شما پیشنهاد می‌کنم از کانالی به کانال دیگر بپرید و چیزهای زیادی یاد می‌گیرید، تولیدکنندگان مختلف سبک‌ها و تکنیک‌های متفاوتی برای میکس و مسترینگ دارند! این ممکن است در شروع آزاردهنده باشد، اما زمانی که اصول اولیه را تمام کردید، سریعتر شروع به یادگیری خواهید کرد.

نکته بسیار مهم:

پول را روی تجهیزات سرمایه گذاری کنید تا مربیگری (جفت هدفون خوب، زیرا اگر آن پول را صرف یادگیری کنید، نمی توانید به تنهایی این کار را انجام دهید مگر اینکه فناوری انجام آن را داشته باشید).

آموزش گوش را بیاموزید که در آینده به شما کمک زیادی خواهد کرد و این یکی از مهمترین موارد است و همه آن را نادیده می گیرند.

تمرکز اصلی شما باید روی میکس باشد، اگر احساس نیاز کردید مسترینگ را برای چند ماه یا سال به شخص دیگری واگذار کنید!

اکنون چند کانال وجود دارد، توجه داشته باشید که این دانش دقیقی است که شما از هر کلاس دیگری به دست خواهید آورد، اما اکنون برای پیاده سازی آن دانش به فناوری مناسب نیاز دارید و آن هدفون خواهد بود نه بلندگو، زیرا بلندگوها ارزان نیستند و برای بلندگوها به آن نیاز دارید.

یک مهندس ارشد میکس چه کاری انجام می دهد؟

مهندس میکس مسئول ترکیب تمام عناصر صوتی مختلف یک قطعه موسیقی ضبط شده در یک نسخه نهایی و متعادل کردن قطعات متمایز برای رسیدن به یک اثر دلخواه است.

چگونه مهندس مستر مناسب را برای موسیقی خود انتخاب کنم؟

برخی از ویژگی‌ها و مهارت‌های مهندسین استاد بزرگ به شرح زیر است: آنها تحصیلات گسترده‌ای در هنر داشته‌اند، علاقه‌مند به موسیقی هستند، شنوایی فوق‌العاده دارند، می‌توانند با فناوری جدید سازگار شوند، توانایی دارند. تا احساسات موجود در موسیقی را آشکار کنند و تعادل صوتی را درک کنند.

جهت سفارش میکس و مسترینگ و آهنگسازی و آهنگسازی اینجا کلیک کنید.

مهندس-میکس

چگونه می توانم مهندس میکس مسترینگ شوم؟

در حالی که برای داشتن یک مهندس مسلط به هیچ مدرکی نیاز ندارید، این نقش به تجربه و دانش گسترده ای در زمینه تولید ضبط، ضبط، فناوری صدا و گوش آموزش دیده ای نیاز دارد که بتواند تصمیمات خلاقانه ای در مورد ضبط ها بگیرد. با در نظر گرفتن این موضوع، داشتن سطحی از آموزش می تواند مفید باشد.

چقدر سخت است که یک مهندس میکس شوید؟

طبق آمار 58.6 درصد از مهندسین میکس دارای مدرک لیسانس هستند. از نظر سطوح تحصیلات عالی، 3.0٪ از مهندسین میکس دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند. حتی با وجود اینکه اکثر مهندسین اختلاط دارای مدرک دانشگاهی هستند، می توان تنها با مدرک دبیرستان یا GED به یکی از آنها تبدیل شد.

بهترین مهندسان مسترینگ چه کسانی هستند؟

4 تا از بهترین مهندسان مسلط

باب کاتز. هیچ مقاله‌ای در مورد مهندسان مسلط بدون اشاره به باب کاتز، نویسنده کتاب قطعی در این زمینه، کامل نخواهد بود. …

امیلی لازار. دنیای مسترینگ، مانند دنیای تولید موسیقی به طور کلی، بدون شک تحت سلطه مردان است. …

باب لودویگ …

جان دیویس.

از میکس و مسترینگ حرفه ای ها چه انتظاری می توانم داشته باشم؟

اگر می خواهید موسیقی شما حرفه ای و رقابتی به نظر برسد، خدمات یک میکس و مسترینگ حرفه ای ضروری است. میکس و مسترینگ موسیقی فعالیت های جداگانه ای هستند اما هر دو برای فرآیند تولید بسیار مهم هستند. در گذشته ممکن است نیاز داشته باشید که آهنگ های خود را به صورت حرفه ای توسط یک مهندس در یک استودیوی ضبط میکس و مسترینگ می کردید، فناوری اکنون به قدری در دسترس و مقرون به صرفه شده است که همه این کارها را می توان با تجهیزات بسیار کمتری انجام داد و تقریباً همه می توانند خدمات مستقل را بپردازند.

در این مطلب سعی شد مواردی که در خصوص با فرآیند سفارش میکس و مسترینگ در ایران و جهان بررسی می شود و مهم هستند ، بیان شود . به طور کلی میکس و مسترینگ جزو زیباترین حرفه هایی می باشد که عاشقان موسیقی همیشه به دنبال آن هستند . شما می توانید برای سفارش میکس و مسترینگ حرفه ای از اینجا ما تماس بگیرید .

مشاوره با محسن ناحی

مشاوره و انجام امور میکس و مسترینگ توسط محسن ناحی انجام میگیرد ، در صورت نیاز به مشاوره رایگان میتوانید با شماره درج شده در قسمت تماس با ما تماس گرفته و با آگاهی انتخاب کنید. جهت شنیدن نمونه آثار ساخته شده نیز کافیست به بخش نمونه کارها سری بزنید.

برای انتخاب آهنگساز و سفارش میکس و مسترینگ اجازه ندهید کسی شما را مجاب کند و با توضیح دادن شمارا مجبور به انتخاب کند. کافیست به رزومه شخص نگاهی انداخته و ببینید چه آهنگهایی در چه سطحی و با چه کیفیتی در کارنامه ان آهنگساز وجود دارد.

میکس و مسترینگ به همراه ضبط اولیه قطعات موسیقی، اصلی ترین فعالیت استودیوهای ضبط را تشکیل می دهد. در بسیاری از موارد، خدمات را می توان به صورت آنلاین نیز درخواست کرد (به همین دلیل است که ما از میکس و مسترینگ آنلاین صحبت می کنیم) با ارسال تک تک آهنگ های از پیش ضبط شده (یا آهنگ صوتی ترکیبی) در قالبی که استانداردهای لازم را داشته باشد.

تولید مواد اولیه صوتی که باید با میکس و مسترینگ روی آن کار شود، می تواند به صورت آنالوگ (یعنی ضبط صداهای تولید شده توسط آلات موسیقی آنالوگ) یا به صورت دیجیتال (یعنی ضبط صداها) انجام شود. بلافاصله در قالب دیجیتال با کمک دستگاه های الکترونیکی تولید می شود).

در مورد اول، قطعاً مهمتر است که ضبط اولیه در یک استودیوی حرفه ای مجهز به ضبط صداهای موجود در اتاق ضبط و بایگانی آنها انجام شود و از دست دادن کیفیت و اختلالات محیطی به حداقل برسد.

سفارش آهنگسازی در استودیو محسن ناحی

سفارش آهنگسازی در استودیو یک فرآیند کاملاً حرفه‌ای و چالش‌برانگیز است که به تعداد زیادی مرحله و تصمیمات فنی نیاز دارد. در زیر مراحل اصلی سفارش آهنگسازی در استودیو را توضیح داده‌ام:

تعیین هدف

ابتدا باید هدف خود را برای آهنگسازی مشخص کنید. آیا می‌خواهید یک ترانه خودتان را ساخته و ضبط کنید؟ یا می‌خواهید برای یک هنرمند دیگر آهنگی بسازید؟

ترتیب آهنگ

اگر متنی دارید، ابتدا متن آهنگ را ترتیب دهید و تصمیم بگیرید چه نوع موسیقی و سبکی برای آن مناسب است

نواختن و نوازش

آهنگسازی به معنای ساختن موسیقی با استفاده از ابزارهای موسیقی است. برای این کار نیاز به ابزارهای موسیقی دارید، مثلاً گیتار، پیانو، ویولن و غیره. اگر شما یک آهنگساز ماهر نیستید، می‌توانید با همکاری موسیقیدان‌های حرفه‌ای این قسمت را انجام دهید.

آرایش آهنگ

این مرحله شامل ترتیب قطعات موسیقی، ساختار آهنگ، ریتم، ملودی، و آکوردها است. اینجاست که آهنگ خود را به شکل نهایی می‌آورید.

ضبط

پس از آماده‌سازی آهنگ، می‌توانید به مرحله ضبط بپردازید. این شامل ضبط صداهای مختلفی از ابزارها و خوانندگان است.

میکس و مسترینگ

پس از ضبط، میکس و مسترینگ آهنگ انجام می‌شود. در این مرحله، صداها تنظیم می‌شوند و تعادل صداها، افکت‌ها، و حتی میزان ولوم متناسب می‌شود تا آهنگ به شکل بهتری پخش شود.

تکمیل پروژه

آخرین مرحله شامل تمامی تنظیمات نهایی و تولید فایل‌های صوتی است. در این مرحله، آهنگ آماده برای انتشار می‌شود.

انتشار

آهنگ را می‌توانید در اینترنت، در برنامه‌های موسیقی، یا در استودیو‌ها و شبکه‌های رادیویی انتشار دهید.

مشاوره-با-محسن-ناحی

میکس و مسترینگ در استودیو ضبط

در زمینه EDM، یعنی زمانی که موسیقی الکترونیکی تولید می‌شود، مرحله ضبط اولیه از ظرافت کمتری برخوردار است، زیرا بیشتر صداها با سازها و افکت‌های مجازی و با استفاده از کتابخانه‌های صوتی، نمونه‌ها و حلقه‌های نمونه‌برداری شده تولید می‌شوند. در این حالت صداهای سنتز شده از قبل کیفیت ذاتی ثابت خود را دارند و خطا در مرحله ترکیب به راحتی قابل اصلاح است.

به لطف برنامه‌های قدرتمند DAW، امروزه می‌توان تمام مراحل تولید موسیقی را با یک کامپیوتر و تعداد کمی دستگاه دیجیتال مدیریت کرد و به طور کامل از آلات موسیقی سنتی (آنالوگ) صرف‌نظر کرد یا آنها را به دلخواه در ایجاد میکس صوتی ادغام کرد. عموماً هنگام ساخت موسیقی الکترونیک فقط صدا و چند ساز تکی با استفاده از سینت سایزر ضبط می شود، در حالی که برای قسمت ریتمیک و درام ها به سمپل ها تکیه می کنیم.

به طور خلاصه، میکس و مسترینگ دو مرحله از اصلاح محصول موسیقی هستند که بر روی مواد صوتی تولید شده در مرحله ضبط دخالت می کنند.

تفاوت بین میکس و مسترینگ چیست؟ چگونه آنها در عمل کار می کنند؟سردرگمی در مورد این دو مرحله از پس‌تولید صدا بیشتر به دلیل این واقعیت است که میکس و مسترینگ تکنیک‌ها و ابزارهای دستکاری صدا را به اشتراک می‌گذارند.

تفاوت بین میکس و مسترینگ 2 مرحله پس از تولید موسیقی
برای درک بهتر اینکه چگونه این دو مرحله از هم متمایز می شوند، باید به تکنیک ها نگاه کنیم، بلکه در چه لحظه ای و در چه مواردی به کار می روند.

هنگامی که یک قطعه موسیقی تولید می کنید، چندین آهنگ صوتی را به طور جداگانه ضبط می کنید که سپس با استفاده از DAW (Digital Audio Workstation) در یک جلسه ترکیب می شوند.

میکس صدا فرآیندی است که به شما امکان می دهد یک سری کم و بیش بزرگ از آهنگ های صوتی مستقل را با هم ادغام کنید و یک جریان صدای استریوفونیک واحد به دست آورید.

ادغام آهنگ ها به گونه ای که برهم نهی آنها باعث ایجاد صدای ناخوشایند نشود و برعکس، رندر شنیداری هر صدا را بهبود بخشد، هدف اصلی میکس صدا است که برای این منظور تک تک تراک ها را قبل از پیوستن به یکدیگر یک به یک تغییر می دهد.

مسترینگ با کار بر روی قطعه پایانی، یعنی قطعه موسیقی تمام شده، با هدف بهینه‌سازی عملکرد آن در تمامی رسانه‌ها، کانال‌ها و دستگاه‌های پخش (گوشی‌های هوشمند، دی‌وی‌دی و وینیل‌ها، سیستم‌های صوتی باشگاه و سالن‌های کنسرت، استریمینگ، در فاز بعدی مداخله می‌کند. در Spotify، Soundcloud یا iTunes و غیره).

مسترینگ از ابزارهای تساوی، فشرده سازی، محدود کردن و تقویت استریو برای متعادل کردن عناصر صوتی ترکیب استریو برای بهترین نتیجه ممکن استفاده می کند.

در مرحله پس از تولید، تکنسین های صدا و مهندسان صدا، گاهی اوقات با حمایت تهیه کنندگان و نوازندگان، از تکنیک های بی شمار میکس و مسترینگ برای ایجاد تعادل بین تراک های مختلف، اصلاح نواقص صدا و بهبود کیفیت نهایی صدای محصول استفاده می کنند.

اگر میکس در خدمت یافتن ملغمه بهینه بین آهنگ‌های مختلف، ترکیب آنها به شیوه‌ای هماهنگ و متعادل باشد، هدف مسترینگ دستیابی به یک تعادل کلی است که اجازه می‌دهد از قطعه موسیقی به بهترین شکل در همه دستگاه‌ها و در زمینه‌های مختلف لذت ببرید. استفاده.

جهت سفارش میکس و مسترینگ و آهنگسازی و آهنگسازی اینجا کلیک کنید.

وقتی آلبومی متشکل از چندین آهنگ تولید می کنید، مسترینگ وظیفه دیگری دارد که آهنگ ها را با هم متعادل کند تا یکنواختی به آلبوم بدهد.

میکس-و-مسترینگ-در-استودیو-ضبط

توضیحات اضافی به تمایز میکس از مسترینگ کمک می کند:

مسترینگ در مقابل اختلاط daw
مسترینگ فقط برای یک ترکیب استریو تمام شده اعمال می شود، به این معنی که در این مرحله فقط کل آهنگ استریو را می توان تغییر داد و دیگر امکان برون یابی تک تک آهنگ هایی که آن را تشکیل داده اند وجود ندارد. از سوی دیگر، میکس تنها تک تک آهنگ ها را دوباره کار می کند و هرگز قطعه نهایی را بازسازی نمی کند.
مسترینگ تغییرات اساسی در مسیر ایجاد نمی کند، بلکه فقط آن را با تغییرات جزئی اصلاح می کند، در حالی که میکس به خود اجازه می دهد تا تغییرات قوی در هر آهنگ ایجاد کند تا آنها را هماهنگ کند.
مسترینگ، به خصوص اگر در استودیو ضبط انجام شود، از ابزارهای پیچیده و گران‌تری نسبت به میکس استفاده می‌کند. او مجبور است بر صداهای فردی که قبلاً در یک میکس مخلوط شده اند تأثیر بگذارد، به ابزارهای پیچیده تری نیاز دارد.
هدف مسترینگ بهینه سازی محصول موسیقی، به انسجام درونی و بیرونی آن است. باید اطمینان حاصل شود که کیفیت پخش در همه رسانه ها و در همه محیط های پخش از بالاترین کیفیت برخوردار است. علاوه بر این، باید رندر صدای آهنگ ها را استاندارد کرده و آن را با الزامات یک کتابخانه تجاری مانند Spotify تطبیق دهد. مسترینگ هر چه فاز میکس تک آهنگ های صوتی بهتر انجام شود موثرتر است.
در این مرحله، تمایز بین میکس صدا و میکس دی جی نیز آشکارتر خواهد شد. دومی در واقع شامل ایجاد یک دنباله از آهنگ‌هایی است که قبلاً نهایی شده‌اند، پس از گذراندن مراحل میکس و مسترینگ، مگر اینکه او در حال دستکاری فرمت جدید چند آهنگی STEM SEPARATION باشد که امکان ویرایش 4 قسمت مختلف دستگاه را به دی‌جی‌ها ارائه می‌دهد.

جهت سفارش میکس و مسترینگ و آهنگسازی و آهنگسازی اینجا کلیک کنید.

دی جی، مگر اینکه یک تهیه کننده دی جی باشد، موسیقی های تولید شده توسط دیگران را میکس می کند و آن را با درجاتی از آزادی که به دلیل کاهش قابلیت دستکاری محصول نهایی محدود شده است، دوباره کار می کند که استعداد شخصی خود را بر روی آن بیان می کند.

به طور مشابه، آهنگسازان بر روی آهنگ های صوتی تولید شده توسط نویسندگان دیگر نه با هدف ابراز خلاقیت خود، بلکه برای به دست آوردن بالاترین کیفیت صدا در تمام شرایط شنیداری ممکن کار می کنند. در نوع خود، هنری که مستلزم استعداد است.

سوالات متداول

بله، میکس و مسترینگ دو مرحله متفاوت و جداگانه در فرآیند تولید موسیقی هستند. میکسر برای ترکیب و تنظیم صداها استفاده می‌شود، در حالی که مسترینگ‌کننده در مرحله نهایی بهبود کیفیت صدا، تعادل تراز و اعمال افکت‌های نهایی می‌پردازد.

نرم‌افزارهای میکس و مسترینگ متعددی وجود دارند، از جمله Pro Tools، Logic Pro، Ableton Live، Cubase، و Studio One. همچنین، پلاگین‌های افکت و پردازشی نیز برای بهبود صدا و اعمال تغییرات استفاده می‌شوند

بله، میکس و مسترینگ دانش فنی زیادی می‌طلبد. این شامل تفهیم اصول صداشناسی، استفاده از افکت‌های مختلف، تنظیم حجم و تعادل صداها، تفکیک فرکانس‌ها و غیره می‌شود. آشنایی با نرم‌افزارهای میکس و مسترینگ نیز ضروری است.

نه، هر نوع موسیقی نیاز به تنظیمات و اعمال افکت‌های خاص خود دارد. مثلاً یک میکس راک با یک میکس موسیقی الکترونیک متفاوت خواهد بود. بهتر است توانایی در تطبیق تکنیک‌ها با نوع موسیقی مورد نظر را داشته باشید.

بله، می‌توانید به صورت خودآموز میکس و مسترینگ یاد بگیرید. منابع آموزشی آنلاین، کتاب‌ها، ویدیوها و دوره‌های آموزشی می‌توانند به شما کمک کننده باشند.

مان مورد نیاز برای میکس و مسترینگ به پیچیدگی پروژه، تجربه شما و دقت در جزئیات بستگی دارد. این ممکن است از چند ساعت تا چند روز یا بیشتر هم متفاوت باشد.

بله، بسیاری از موزیسین‌ها و تولیدکنندگان موسیقی برای میکس و مسترینگ به مهندسان مختص مراجعه می‌کنند. این امکان را فراهم می‌کند تا نگاه تازه‌ای به اثر شما داشته باشند و تغییرات لازم را ایجاد کنند.

بله، میکس و مسترینگ بهبود کیفیت و تعادل صداها را تضمین می‌کند و می‌تواند تجربه گوش کنندگان را بهبود بخشد. این مراحل به عنوان قدم‌های اساسی در فرآیند انتشار موسیقی در نظر گرفته می‌شوند.

نوشته قبلی

آموزش رایگان صفر تا صد میکس و مسترینگ

نوشته بعدی

هزینه تولید آهنگ/ آلبوم چگونه محاسبه می شود؟

هزینه تولید آهنگ/ آلبوم چگونه محاسبه می شود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Start typing to see projects you are looking for.
ورود به حساب کاربری

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید
Call Now Button